Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik hoopte het medisch circuit n beetje te kunnen vermeiden... Ik voel me nogal n aansteller als k bij n arts kom met 'ik slaap niet zo lekker'
Solleke_Noah schreef:Heb je al eens iets geprobeerd zoals valeriaan, slaapthee, ... ? Bij mij werkt dat meestal een beetje psychologisch, wie weet bij jou ook?
Vjestagirl schreef:Solleke_Noah schreef:Heb je al eens iets geprobeerd zoals valeriaan, slaapthee, ... ? Bij mij werkt dat meestal een beetje psychologisch, wie weet bij jou ook?
Het punt is dat het niet gaat om het in slaap vallen, ik val prima in slaap. Het gaat erom wat er gebeurd in mijn hoofd als ik al slaap. Toch bedankt voor de tip
Vjestagirl schreef:Mindfullness heb ik naar gekeken, maar past niet echt binnen mijn levensstijl, ik heb het geduld niet om oefeningen te doen en meditatie geloof ik simpelweg niet in.
Joolien schreef:Vjestagirl schreef:Mindfullness heb ik naar gekeken, maar past niet echt binnen mijn levensstijl, ik heb het geduld niet om oefeningen te doen en meditatie geloof ik simpelweg niet in.
Jammer, want ik denk wel dat het je kan helpen. Misschien kun je 1 simpele oefeningen doen en dat is de bodyscan, zo leer je je hoofd uit zetten voor je gaat slapen. Dat doe je doormiddel van je aandacht te vestigen op je lichaam. Je kunt een filmpje gebruiken van youtube, is niks zweverigs aan al zullen sommigen het misschien wat zweverig vertellen. Gewoon even zoeken welke persoon het beste ij je past. Duurt 15 min en kun je voordat je gaat slapen even doen.