Voor mij is de vakantie definitief af
2 weken vakantie, ik ben sowieso geen ochtendmens.
Ik ging heel de meivakantie dag in dag uit, 6:00 s'ochtends slapen en dan rond 15:00 me bed weer uit, 6:00 s'ochtends slapen, 15:00 me bed weer uit.
2 weken lang, en nu de afgelopen dagen als ik wakker werd voelde ik me helemaal niet goed, gewoon heel benauwd, zwart voor me ogen, duizelig.
Ik moet straks om 06:30 mijn bed uit, maar ik kan gewoon niet meer slapen, ik heb heel mijn dagritme naar de knoppe gebracht. Omdat ik nu elke keer zo laat was gaan slapen lukt het me gewoon niet meer om in slaap te vallen, ik ben gewoon klaar wakker.
Heeft iemand tips of iets? Ik weet dat ik nu gewoon optijd moet gaan slapen enzo, maar momenteel lukt het me niet. En als ik wakker ben ben ik echt heel de tijd duizelig enzo.
(Dit hierboven had ik zondagavond getypt)
Ik lag toen om 5:50 te slapen omdat ik met iemand aan het skypen was, ik ging er 06:30 uit en was klaarwakker op school geen last van gehad. Ik ging om 20:00 slapen en werd toen weer wakker gemaakt om 06:30 ik was kei moe. Toen ik rond 15:45 thuiskwam vandaag was ik weer kei moe, ik moest in de avond naar de manege anders was ik weer gaan slapen.
Als het kan slaap ik overdag gewoon zo veel mogelijk en s'avonds ook. Zit s'avonds niet op mijn telefoon en ook niet zoveel op mijn laptop. Ik drink geen cafeïne, alleen melk en veel water.
Mvg,
Kelsey
Mijn ouders pleurden gewoon het internet eraf
(in mijn studie tijd dan, middelbare school hadden wij inbel
)
Dan ga je meestal wel volgens je natuurlijke ritme slapen.
Liever wat eerder wakker gemaakt in lichte slaap dan een half uur later wanneer ik alweer in diepe slaap ben.