Ervaringen medische onderzoeken tegen vergoeding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Femek2902

Ervaringen medische onderzoeken tegen vergoeding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-15 10:33

Ik overweeg om mee te doen aan vrijwillige medische onderzoeken tegen vergoeding. Ik kan namelijk best een financiële meevaller gebruiken en daarnaast vind ik het ook erg belangrijk dat deze onderzoeken worden uitgevoerd.

Zijn er mensen die vaker meedoen aan deze medische onderzoeken? Hoe is je dat bevallen qua sfeer, bijwerkingen etc. Ben je echt ziek geweest? Kon je bij wijze van spreken de volgende dag weer aan het werk? Of ben je echt een week uitgeteld geweest?

geerte

Re: Ervaringen medische onderzoeken tegen vergoeding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 12:47

Ik heb nooit echt medische onderzoeken gedaan maar wel kleine onderzoekjes van studenten op de uni of dingen proeven voor geld. Ik vond het altijd erg leuk en gezellig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 12:49

Ik heb me er een tijdje over zitten inlezen en vond het toen ook wel degelijk erg interessant. Wat ik vooral lastig vond is dat je voor veel onderzoeken langere tijd op locatie moet zijn. Ik lees wel even mee om te kijken of er ook nog echt mensen zijn die het gedaan hebben. Voor 3000 euro wil ik namelijk best 2x5 dagen ergens in een bed liggen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:42

Er was eens een blog van iemand die het deed , weet niet meer waar maar ook via bokt gelezen toen. Was best interesant

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 14:12

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 14:18

Alleen heel veel proeven moet je in de overgang geweest zijn of in elk geval onvruchtbaar.. Kwam t een beetje op neer, ben hier ook naar aan t kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 14:21

Niinatjuh schreef:
Alleen heel veel proeven moet je in de overgang geweest zijn of in elk geval onvruchtbaar.. Kwam t een beetje op neer, ben hier ook naar aan t kijken.

Van de onderzoeken die ik heb gelezen niet per se, het is vooral een probleem dat ze niet weten hoe anticonceptie reageert met het medicijn

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 05:59

Dat topic was inderdaad van mij! Als je nog andere vragen hebt kun je me wel een Pb sturen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 10:05

Heb je nog vaker meegedaan erna Tanya?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:55

Nee, ik heb er met de studie geen tijd meer voor gehad. Maar als ik tijd had gehad zou ik het absoluut hebben gedaan!