Help!
Ik heb enkele jaren geleden een topic geplaatst hier:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=1544539
In 2010 ben ik van mijn pony afgevallen en best wel ongelukkig terechtgekomen met mijn been op een plankje van de bakrand.Mijn onderbeen is maanden lang alle kleuren van de regenboog geweest en is sinds die tijd erg gevoelig.
Er is nooit echt duidelijk geworden wat er nou precies aan de hand was, maar het vermoeden was een ingekapselde hematoom (klinkt erger dan het is; is bloed met daaromheen littekenweefsel)
Dit werd pas bekend nadat ik een jaar(later bleek voor niks) bij de fysio had gelopen.
Inmiddels zijn we ruim 4 jaar verder en heb ik nog steeds last van mijn been. Er zit nog steeds een zwelling ( en litteken). Op zich had ik er niet heel veel last meer van, ik sportte ook niet super veel dus belastte hem ook niet heel erg. Alleen nu ik in ondertussen wat meer sport merk ik dat ik weer meer last krijg van mijn been. Het litteken begint te steken en mijn been zwelt heel erg op. Ook krijg ik last bij de binnenkant van mij knie bij het lopen.
Ik ben in tussentijd wel weer bij de huisarts geweest, maar die geeft mij meer het gevoel dat ik me aanstel, wat ik nu langzamerhand ook begin te denken.
Maar het voelt gewoon niet goed. Is er heel misschien iemand die een idee heeft waar het door zou kunnen komen?