Het hardloop-topic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xNicolx

Het hardloop-topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 10:18

Hallo bokkers,

Ik ben een paar maanden geleden begonnen met hardlopen en ik vind het wel leuk om met jullie ervaringen en resultaten te delen! Dus zijn er nog meer hardlopers hier?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 10:26

Leuk!!

Ik ben sinds 2 weken geleden begonnen met hardlopen. Probeer minimaal 1 keer in de week te gaan. 5 km. Nog niet 5 km achtereen hardlopen, daar is m'n conditie te slecht voor. Vorige week was het 1,5 km hardlopen en daarna interval, iedere keer een paar sec hardlopen en daarna een paar sec lopen. Vandaag kon ik 2 km achtereen hardlopen en met interval een paar minuten hardlopen en een paar sec lopen. Ik was ook sneller dan vorige week!
Daarnaast beweeg ik wel redelijk veel, 5 keer pw paardrijden. Ik werk bij de post en fiets dan elke zaterdag 20 km. Ik loop ook nog een folderwijk.
Ik wil meer gaan hardlopen om mijn conditie te verbeteren in de eerste plaats, als ik fanatiek ga paardrijden dan merk ik vaak dat ik mezelf in de weg zit doordat ik een slechte conditie heb en dat rijdt niet zo fijn. Daarnaast wil ik ook wel wat strakker worden en er mag ook wel een paar kg af, helaas eet ik ook best ongezond en zal ik dat ook moeten veranderen. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

Oja en ik ga in oktober mee doen met een obstakel run. Dan moet je minimaal 7 km kunnen hardlopen. +:)+

Weggebokt

Re: Het hardloop-topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 10:31

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 13:10

Leuk Amoorm! Goed dat je al vooruitgang boekt! En mooi doel om in oktober 7 km te kunnen lopen!

Zelf ben ik met een hardloopschema begonnen om uiteindelijk half uur te kunnen rennen. Daar ben ik nu bijna zit op 3x 10 min. Daarna wil ik wekelijks de afstand verhogen zodat ik in september mee kan doen aan bridge to bridge loop in Arnhem 10 km. Ik loop 4x per week, en dan altijd rondje van 6 km dus de rest wandel ik dan.

Dat andere topic heb ik niet kunnen vinden met zoekfunctie SindyKaya, zal daar ook eens een kijkje gaan nemen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 13:23

Ik meld me! Heb vandaag 30 min gelopen, zo'n 4 km. Ben vorige week begonnen. Probeer in ieder geval iedere dag iets sportiefs te doen, zodat ik in m'n ritme blijf!
SindyKaya, dat topic staat in HK!

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 14:28

Ik meld me! Ik ben het weer aan het opbouwen na een stop van vijf maanden door een blessure. Zit, nu op 4,5 km , dus nog een lange weg te gaan voordat ik weer in topconditie ben ( liep 10 km).
Ik loop 3 x in de week, meestal verschillende rondjes ( over dijken, stukken verhard, trappen, stukken niet verhard, zandpaadjes)

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 14:48

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 10:00

Dit is een dubbeltopic: er loopt al een aantal topics over Hardlopen. Op MWS is er dit topic: [MWS] Hardlopen deel 3

Waar je ongetwijfeld terecht kunt voor tips, vragen etcetera. Op de HK (HuisKamer) lopen overigens ook topics over hardlopen waar je je ook zou kunnen aansluiten om mee te kletsen. Hier plaats ik een slotje. :)