stronge viking run

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

biggirl

stronge viking run

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-15 14:29

hey

ik wil graag volgend jaar met me vriende groep mee doen met de strong vinking obstacle run

nu vraag ik me af of er al bokkers zijn die mee gedaan hebben en hoe ze het ervaren hebben :D ?
of misschien tips hoe wij ons kunnen voorbereiden.

Murthul

Re: stronge viking run

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 14:30

Aangezien dit topic over een sport gaat verplaats ik het van BEU naar MWS. :)

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-15 14:32

oke dankjewel :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 14:43

Er loopt al een topic wat langzaam maar zeker een algemeen OCR-topic is geworden: http://bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2 ... ud+masters

Welke SV wil je gaan lopen? Ik ga zelf in juni een heel weekend vrijwilligen bij de watereditie en in het najaar sowieso de brother pakken. Ik heb dit jaar als doel om sowieso 100km aan surivalruns en OCR te lopen. Dus als je vragen hebt...

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-15 15:37

leuk @winged ga dalijk eens het topic bedankt !

welke we willen lopen zijn we nog niet uit we twijfelen tussen de watereditie en de mudeditie en dan de 7 km
welke kan je ons aan raden !?

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 15:39

Volgend jaar? Waarom zo lang wachten :P ?

Ik heb in Maart de Mudeditie gelopen. Vond het erg leuk om te doen :D, maar zeker voor de afstand 7km, vind ik de prijs wel erg hoog voor wat het is. Zal volgende x zeker 13km doen, maar zelfs dan twijfel ik met de prijs.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 15:41

Ik heb de afgelopen keer meegedaan aan de Mud-edition 13 KM. . dit was mijn 2e obstacle run, daarvoor de mudmasters 12 km in haarlem gelopen.

De mud-edition was echt verschrikkelijk zwaar, onderweg ontzettend mensen zien stranden door onderkoeling, blessures en uitputting. Maar het was ook weer heel gaaf. wel slecht geörganiseerd vergeleken met de mud-masters wat betreft het ophalen van de startbewijzen, wasplaatsen en kleedkamers.

maar al met al wel weer een toffe arvaring. 23 mei doen wij de 13 kilometer Strong Viking Hills edition :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 15:42

Ligt eraan... Ik ben geen zwemmer en ik heb een hekel aan door veel water lopen. Daarom ga ik bij de watereditie (die toevallig 2 dagen is want veel mensen vinden hem wel leuk :P ) vrijwilligen. Misschien dat ik nog stiekem even een obstakel meepik. Mud vind ik persoonlijk leuker, gewoon smerig worden :)) Maar: De mud is wel vrij ver in het begin van het jaar en dan kan het ook behoorlijk koud zijn. Vrienden van mij zouden hem dit jaar lopen maar hebben het niet gedaan omdat het ijskoud weer was. Zeker met kortere afstanden is dat niet ideaal, want je hebt kans op grotere wachtrijen.

Over de prijs: Je kan ook even kijken of er een run bij jou in de buurt is. Op obstakels.com vind je wel een agenda. Daar zitten ook goedkopere runs tussen.

(Hier in Assen op 6 juni 5 of 10 km bijvoorbeeld. Voor 5 euro dacht ik. Is in samenwerking met de kazerne, dus ik verwacht wel dat er iets van obstakels zijn ;) )

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-15 15:44

renee16 schreef:
Volgend jaar? Waarom zo lang wachten :P ?

Ik heb in Maart de Mudeditie gelopen. Vond het erg leuk om te doen :D, maar zeker voor de afstand 7km, vind ik de prijs wel erg hoog voor wat het is. Zal volgende x zeker 13km doen, maar zelfs dan twijfel ik met de prijs.

me nichtje van 13 wil super graag mee met ons en wij vinden dat leuk en natuurlijk gezellig hoe groter de groep hoe leuker :o
alleen is ze nog te jongen en word pas 14 in december daarom volgend jaar :)

ja wij vinden de prijs ook best veel , alleen wij weten niet hoe zwaar enzo het is daarom de 7 km voor de eerste keer mocht het goed te doen zijn en wij het leuk gehad hebben gaan we de keer erna de 13 km doen :)

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-15 15:46

marrianne schreef:
Ik heb de afgelopen keer meegedaan aan de Mud-edition 13 KM. . dit was mijn 2e obstacle run, daarvoor de mudmasters 12 km in haarlem gelopen.

De mud-edition was echt verschrikkelijk zwaar, onderweg ontzettend mensen zien stranden door onderkoeling, blessures en uitputting. Maar het was ook weer heel gaaf. wel slecht geörganiseerd vergeleken met de mud-masters wat betreft het ophalen van de startbewijzen, wasplaatsen en kleedkamers.

maar al met al wel weer een toffe arvaring. 23 mei doen wij de 13 kilometer Strong Viking Hills edition :)

ohw dus de mudedition is dus niet zo'n goede keuze voor de eerste keer ? ik heb liever de wateridition :) was gelijk al me eerste keus

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-15 15:48

Winged schreef:
Ligt eraan... Ik ben geen zwemmer en ik heb een hekel aan door veel water lopen. Daarom ga ik bij de watereditie (die toevallig 2 dagen is want veel mensen vinden hem wel leuk :P ) vrijwilligen. Misschien dat ik nog stiekem even een obstakel meepik. Mud vind ik persoonlijk leuker, gewoon smerig worden :)) Maar: De mud is wel vrij ver in het begin van het jaar en dan kan het ook behoorlijk koud zijn. Vrienden van mij zouden hem dit jaar lopen maar hebben het niet gedaan omdat het ijskoud weer was. Zeker met kortere afstanden is dat niet ideaal, want je hebt kans op grotere wachtrijen.

Over de prijs: Je kan ook even kijken of er een run bij jou in de buurt is. Op obstakels.com vind je wel een agenda. Daar zitten ook goedkopere runs tussen.

(Hier in Assen op 6 juni 5 of 10 km bijvoorbeeld. Voor 5 euro dacht ik. Is in samenwerking met de kazerne, dus ik verwacht wel dat er iets van obstakels zijn ;) )

oke dankjewel zal eens een kijkje nemen op de site

ben benieuwd als er ook iets in limburg te vinden valt :)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 15:56

Het was inderdaad erg koud dit jaar met de mudeditie, 11 graden en regen voorspelt.
Uiteindelijk was het tijdens onze run droog (andere hebben minder geluk gehad). Ik kon het goed hebben, maar ik heb genoeg andere afgevoerd zien worden, heel veel met kramp en onderkoeling.

The Iceman, is afgesloten omdat dit niet veilig meer was (ik dacht ook ivm kou). En de monkeybars, was het water uitgelopen, ook afgesloten, Flying nog wat, zou in de langere runs zitten, was van te voren al eruit gehaald..

Best en tegenvaller als je een paar flinke hindernissen verwacht.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 15:58

supperazzie schreef:
marrianne schreef:

maar al met al wel weer een toffe ervaring. 23 mei doen wij de 13 kilometer Strong Viking Hills edition :)

ohw dus de mudedition is dus niet zo'n goede keuze voor de eerste keer ? ik heb liever de wateridition :) was gelijk al me eerste keus

Hmm nou, de omstandigheden waren gewoon ontzettend slecht. wateredition zou ik ook wel willen doen, maar die zit nogal ver in de zomer en ik wil toch graag wel een korte broek aan.
Ik zit elke keer verschrikkelijk onder de blauwe plekken....

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 15:59

renee16 schreef:
Het was inderdaad erg koud dit jaar met de mudeditie, 11 graden en regen voorspelt.
Uiteindelijk was het tijdens onze run droog (andere hebben minder geluk gehad). Ik kon het goed hebben, maar ik heb genoeg andere afgevoerd zien worden, heel veel met kramp en onderkoeling.

The Iceman, is afgesloten omdat dit niet veilig meer was (ik dacht ook ivm kou). En de monkeybars, was het water uitgelopen, ook afgesloten, Flying nog wat, zou in de langere runs zitten, was van te voren al eruit gehaald..

Mee eens, maar veiligheid voor alles... ik ben blij dat ik geen Men of Steel gelopen heb.. Daar schijnen heel wat mensen afgevoerd te zijn met gebroken enkels etc. geen begeleiding, weinig EHBO en dergelijk.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-15 16:00

renee16 schreef:

ah bah lijkt me niet echt prettig als je dat zal mee maken tijdens zo'n run krampen enz
als we het gaan doen is het puur voor de lol en ervaring :j

en is zeker een tegen valler als er hindernissen uitvallen ook zonde van je geld lijkt me

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-15 16:02

marrianne schreef:
renee16 schreef:

Mee eens, maar veiligheid voor alles... ik ben blij dat ik geen Men of Steel gelopen heb.. Daar schijnen heel wat mensen afgevoerd te zijn met gebroken enkels etc. geen begeleiding, weinig EHBO en dergelijk.

zeker het moet ook veilig zijn , wij doen het dus puur voor de lol en ervaring en niet al te zwaar zeker omdat me nicht van 14 dan mee gaat

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 17:59

Moderatoropmerking:
In overleg met de Topicstarter van dit topic sluit ik dit topic. De reden is dat er al een topic loopt: [LZP] Mud Masters 2014 wat inmiddels meer in het algemeen over dit onderwerp gaat. Omdat dat topic al langer loopt, verwijs ik jullie dus daar naartoe en plaats ik hier een slotje. :)