ik wil graag volgend jaar met me vriende groep mee doen met de strong vinking obstacle run
nu vraag ik me af of er al bokkers zijn die mee gedaan hebben en hoe ze het ervaren hebben

of misschien tips hoe wij ons kunnen voorbereiden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
renee16 schreef:Volgend jaar? Waarom zo lang wachten?
Ik heb in Maart de Mudeditie gelopen. Vond het erg leuk om te doen, maar zeker voor de afstand 7km, vind ik de prijs wel erg hoog voor wat het is. Zal volgende x zeker 13km doen, maar zelfs dan twijfel ik met de prijs.
marrianne schreef:Ik heb de afgelopen keer meegedaan aan de Mud-edition 13 KM. . dit was mijn 2e obstacle run, daarvoor de mudmasters 12 km in haarlem gelopen.
De mud-edition was echt verschrikkelijk zwaar, onderweg ontzettend mensen zien stranden door onderkoeling, blessures en uitputting. Maar het was ook weer heel gaaf. wel slecht geörganiseerd vergeleken met de mud-masters wat betreft het ophalen van de startbewijzen, wasplaatsen en kleedkamers.
maar al met al wel weer een toffe arvaring. 23 mei doen wij de 13 kilometer Strong Viking Hills edition
Winged schreef:Ligt eraan... Ik ben geen zwemmer en ik heb een hekel aan door veel water lopen. Daarom ga ik bij de watereditie (die toevallig 2 dagen is want veel mensen vinden hem wel leuk) vrijwilligen. Misschien dat ik nog stiekem even een obstakel meepik. Mud vind ik persoonlijk leuker, gewoon smerig worden
Maar: De mud is wel vrij ver in het begin van het jaar en dan kan het ook behoorlijk koud zijn. Vrienden van mij zouden hem dit jaar lopen maar hebben het niet gedaan omdat het ijskoud weer was. Zeker met kortere afstanden is dat niet ideaal, want je hebt kans op grotere wachtrijen.
Over de prijs: Je kan ook even kijken of er een run bij jou in de buurt is. Op obstakels.com vind je wel een agenda. Daar zitten ook goedkopere runs tussen.
(Hier in Assen op 6 juni 5 of 10 km bijvoorbeeld. Voor 5 euro dacht ik. Is in samenwerking met de kazerne, dus ik verwacht wel dat er iets van obstakels zijn)
supperazzie schreef:marrianne schreef:Ik heb de afgelopen keer meegedaan aan de Mud-edition 13 KM. . dit was mijn 2e obstacle run, daarvoor de mudmasters 12 km in haarlem gelopen.
De mud-edition was echt verschrikkelijk zwaar, onderweg ontzettend mensen zien stranden door onderkoeling, blessures en uitputting. Maar het was ook weer heel gaaf. wel slecht geörganiseerd vergeleken met de mud-masters wat betreft het ophalen van de startbewijzen, wasplaatsen en kleedkamers.
maar al met al wel weer een toffe ervaring. 23 mei doen wij de 13 kilometer Strong Viking Hills edition
ohw dus de mudedition is dus niet zo'n goede keuze voor de eerste keer ? ik heb liever de wateriditionwas gelijk al me eerste keus
renee16 schreef:Het was inderdaad erg koud dit jaar met de mudeditie, 11 graden en regen voorspelt.
Uiteindelijk was het tijdens onze run droog (andere hebben minder geluk gehad). Ik kon het goed hebben, maar ik heb genoeg andere afgevoerd zien worden, heel veel met kramp en onderkoeling.
The Iceman, is afgesloten omdat dit niet veilig meer was (ik dacht ook ivm kou). En de monkeybars, was het water uitgelopen, ook afgesloten, Flying nog wat, zou in de langere runs zitten, was van te voren al eruit gehaald..
Best en tegenvaller als je een paar flinke hindernissen verwacht.
renee16 schreef:Het was inderdaad erg koud dit jaar met de mudeditie, 11 graden en regen voorspelt.
Uiteindelijk was het tijdens onze run droog (andere hebben minder geluk gehad). Ik kon het goed hebben, maar ik heb genoeg andere afgevoerd zien worden, heel veel met kramp en onderkoeling.
The Iceman, is afgesloten omdat dit niet veilig meer was (ik dacht ook ivm kou). En de monkeybars, was het water uitgelopen, ook afgesloten, Flying nog wat, zou in de langere runs zitten, was van te voren al eruit gehaald..
marrianne schreef:renee16 schreef:Het was inderdaad erg koud dit jaar met de mudeditie, 11 graden en regen voorspelt.
Mee eens, maar veiligheid voor alles... ik ben blij dat ik geen Men of Steel gelopen heb.. Daar schijnen heel wat mensen afgevoerd te zijn met gebroken enkels etc. geen begeleiding, weinig EHBO en dergelijk.