Sinds een dikke maand doe ik aan bodystyling, en heb daardoor mijn eetgewoontes flink aangepast (ook al een 4-tal kilo afgevallen
). Ik ga 2 keer per week, en doe dan dus ook een reeks "verstevigende" oefeningen, en ben in totaal nu 30 cm kwijt (verdeeld over armen, taille, bips, dijen en knieën).Zou er echter graag ook wat vetverbrandende oefeningen bij doen, die ook zorgen voor een betere conditie. Dus ik ben beginnen te joggen, nu een 10-tal keer geweest, heb het heel kalm aan gedaan, loop op een looppiste met zachte ondergrond en heb aangepaste schoenen. Helaas zijn mijn knieën het niet eens met mijn nieuwe carrière en doen vreselijk veel pijn
.Heeft er iemand soms tips welke oefeningen ik thuis kan doen (zonder aankoop van een duur toestel
)? Een voorbeeld van een programma wat ik online kan vinden, een boek of een interessante dvd? Ben dus niet zozeer op zoek naar bvb buikspieroefeningen, maar echt waar ik mijn conditie ook mee verbeter (dat mag van dansen tot step tot weet ik veel wat gaan)?Ben echt op zoek naar dingen voor thuis...
Alvast bedankt!

. Tenminste, als dat lukt qua knieën.