Paardrijden!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JolanV

Paardrijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 12:45

Hoi bokkers!

Ik heb beide enkelbanden zwaar verrekt. In één voet. Momenteel zit ik in het loopgips. Dit zit erom tot vrijdag 8 mei (nog 10 dagen dus). Daarna wordt het ingetaped. Mag je daarmee paardrijden of niet? Ik krijg namelijk misschien een verzorgpaard, maar wil zo snel mogelijk kunnen rijden.

Dan had ik eigenlijk nog een vraagje, maar ik weet niet of dat hier thuishoort.
Toen mijn voet vorige vrijdag uit het gips kwam was het goed dik en had ik fikse bloeduitstortingen. Moet ik nou veel mn voet bewegen en doorgaan tegen het loopgips aan duwen om mijn kracht zoveel mogelijk te behouden?

Alvast bedankt!

Susannah92

Re: Paardrijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 12:48

Ik zou dit even met je fysio/dokter overleggen.

Maar, je kunt dit soort dingen beter goed laten helen, want anders ben je straks nog verder van huis...

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 12:53

love_UOGN schreef:
Hoi bokkers!

Ik heb beide enkelbanden zwaar verrekt. In één voet. Momenteel zit ik in het loopgips. Dit zit erom tot vrijdag 8 mei (nog 10 dagen dus). Daarna wordt het ingetaped. Mag je daarmee paardrijden of niet? Ik krijg namelijk misschien een verzorgpaard, maar wil zo snel mogelijk kunnen rijden.

Toen mijn voet vorige vrijdag uit het gips kwam was het goed dik en had ik fikse bloeduitstortingen. Moet ik nou veel mn voet bewegen en doorgaan tegen het loopgips aan duwen om mijn kracht zoveel mogelijk te behouden?

Alvast bedankt!

eerst lekker wandelen en grondwerk doen en poetsen is toch ook goed?

JolanV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 19:59

melissapupa schreef:
love_UOGN schreef:
Hoi bokkers!

Alvast bedankt!

eerst lekker wandelen en grondwerk doen en poetsen is toch ook goed?

Dat is waar, maar op de manege is dat ook fijn en dat verzorgpaard bied ze vooral aan voor het rijden