Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Dat zal waarschijnlijk een lage bloeddruk zijn. Als je dan warm gaat douchen dan kan het inderdaad zijn dat je duizelig en misselijk wordt. Laat je bloeddruk eens meten bij de dokter.
Zoals m'n cardioloog het vorige keer uitlegde toen ik me nogal druk maakte erom; lage bloeddruk doordat het vaak wat benauwd en warm is in de douche, begin van de dag misschien nog niet gegeten of eind van de dag vaak moe (bij de een werkt het om 's morgens te douchen, bij de ander 's avonds) en dat kan er nog wel eens voor zorgen dat je je dan behoorlijk naar kunt voelen. Stress kan inderdaad ook een grote factor zijn, misschien toch onbewust veel aan het piekeren o.i.d. Je kan je er soms nog drukker om maken om het feit dat je je niet lekker voelt wat alleen maar een sneeuwbal effect geeft :p Ik word zelf nu nog steeds af en toe duizelig onder de douche omdat het dan gewoon echt te benauwend word dus dan stap ik de douche weer uit
Wanneer het zo aan blijft houden of als je nog andere klachten krijgt kan je gerust de huisarts even bellen
Emmaa_ schreef:Heb je niet last van opspelend maagzuur als je 's avonds gaat liggen? Ik heb daar ook een tijd flink last van gehad, voelt als misselijkheid maar dan met een brandend gevoel in mijn slokdarm.