Ik was eens benieuwd of er hier op bokt meerdere mensen zijn met aangezichtspijn.
Ik zelf leid hier nu een jaar aan. En de symptomen lijken veel op trigeminus neuralgie. Iets wat mijn leven erg beheerst. Loop nu bij een neurochirurg en hoop er met een janetta operatie af te komen. Maar het is altijd fijn om met mensen te praten die hetzelfde voelen als jijzelf. En aangezien het niet veel voorkomt heb ik ze nog niet echt gevonden haha.
Ik heb het een jaar of 15 geleden voor het eerst gehad. Werkte toen bij een bedrijf waar een (veel oudere) man een oogje op me had. Ik ging niet op zijn avances in en hij begon me vreselijk te treiteren. Omdat hij een hoge functie had, geloofde niemand me. Ik kreeg veel klachten waaronder aangezichtspijn. Ik wist niet wat ik had, dacht dat al mijn kiezen rot waren en ben meerdere keren naar de tandarts geweest. Op de foto's was niks te zien. Uiteindelijk kwam mijn huisarts erachter dat het agp was. Ik ben gestopt met werken en heb 4 maanden thuis gezeten met medicijnen (oa carbamazepine). Het kwam bij mij echt door de spanning. Ik heb er later nog een paar keer last van gehad maar nu eigenlijk nooit meer. Ik heb ook een vermoeden dat mijn pilgebruik er ook mee te maken had. Had ook veel last van migraine (wekelijks) maar sinds ik gestopt ben met de pil, nooit meer. Tis een vervelende aandoening.
Tenno7
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-15 00:43
Ja idd.. Hoopte eerst dat het bij mij ook Door spanning kwam. Maar helaas zit ik al een jaar thuis. Beheerst mn leven enorm. En zit geen enkele verbetering in..