xsl medical

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

countrygirl4

xsl medical

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-15 21:16

Hej

ik zie steeds meer reclame voorbij komen van xsl-medical,
heeft iemand hier ervaring mee?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 07:56

Het "geheim" van dit soort middelen zit hem in het glas water. Er wordt een onschuldig pilletje voorgeschoteld, maar uiteindelijk laat een koud glas water vlak voor het eten je maag krimpen. Niets meer en niets minder. Je kunt dus ook gewoon zonder pilletje een glas water nemen, dat geeft hetzelfde effect en kost je geen handenvol geld. ;)

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 08:13

Dat is niet geheel waar. In het pilletje zit een soort vetbinder. Hiedoor scheid je de vetten die je eet uit.
Ik zou het niet nemen. Als je boter op je brood doet, komt het er binnen 5 minuten weer uit in olieachtige vorm. Geen aanrader als je op je werk zit

missymb

Re: xsl medical

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 08:17

ik heb het dus geprobeerd, en ik kreeg er gekke ontlasting van, olieachtig iets zoals romeo ook al aangaf, heb verder geen idee of het dan ook daadwerkelijk helpt met afvallen ik vond het niet prettig dus ben er mee gestopt

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:01

Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:07

Ik heb een gratis poefzakje gekregen, en geprobeerd.
Maar na 1 zakje kan je er nog niks over zeggen natuurlijk.
Ik had het er niet voor over om het te kopen,dus ik zal het nooit weten.

Het is trouwens xls medical. B-)

itske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:12

Zou er niet aan beginnen, je hebt nu een proefzakje(aangevraagd?) je krijgt er steeds een toegestuurd met een rekening erbij. Telefonisch reageren werkt niet maar je komt er niet af.

succes

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:26

Je kan het ook gewoon bij de drogist kopen.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:33

...en meteen al je vetten via de ontlasting kwijt raken lijkt me niet echt gezond. Je mist de vetoplosbare vitaminen (a, d, e, k). En een lichaam dat goed is "ingesteld", loopt op vetverbranding: een of twee keer per dag eten, verder geen honger.
En niet iedereen kan goed gedijen op een dieet van louter koolhydraten. En van koolhydraten weet je, dat het maar even in je bloed zit - en als je dus op koolhydraten leeft, moet je telkens en telkens weer eten, wat sowieso een recept is om aan te komen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:46

Romeo2007 schreef:
Dat is niet geheel waar. In het pilletje zit een soort vetbinder. Hiedoor scheid je de vetten die je eet uit.
Ik zou het niet nemen. Als je boter op je brood doet, komt het er binnen 5 minuten weer uit in olieachtige vorm. Geen aanrader als je op je werk zit

Dat het pilletje een "vetbinder" heeft is best mogelijk, maar het volle gevoel (en dus minder eetlust) komt toch echt door het koude water. Daarnaast heeft een mens juist vetten nodig om o.a. de ontlasting beter te regelen. Als mensen dik worden, heeft het doorgaans met verkeerde voeding of teveel voeding en te weinig beweging te maken (bijwerkingen door medicatie gebruik even daarbuiten gelaten). Door een glas water vóór elke maaltijd te nemen (waarmee je ook zorgt dat je vochthuishouding op peil blijft), zul je minder eten. ;)

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 20:09

....dat herken ik nou niet, van dat volle gevoel.
Ja, als ik een glas koud water drink, heb ik een irritant opgezette 'waterbuik'.
Ik eet doorgaans tot ik een gevoel van verzadiging heb, ik me lekker en tevreden voel en de komende -tig uren niet meer hoef te eten.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 20:21

Shenaville, je maag kan niet krimpen. Het enige wat er kan gebeuren is dat je maag al een deel gevuld is doordat je er water in giet. Minder ruimte voor eten dus.
Maar verder sluit ik me aan bij het eerste gedeelte van janneke. Het product zorgt niet dat je minder eet en dat claimen ze ook niet.
Wel zorgt het dat vet gebonden wordt en daardoor niet opgenomen wordt door het lichaam. De kcal uit vet neem je dus niet op. En dat kan nare gevolgen hebben voor je vetoplosbare vitamines.

Gezond eten en voldoende sporten is een veel gezondere oplossing.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 20:28

Weet je wat het probleem is? De makkelijkste weg is niet de gezondste, effectiefste of slimste. Investeer in sporten, diestiste om je te helpen met je voeding en verander zo langzaam je leven en je gedrag. Daar kun je je hele leven plezier van hebben itt dit 'wondermiddel'.

countrygirl4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-15 18:32

He bedankt voor jullie reacties. Nee had gelukkig nog niks besteld ofzo, wou eerst wat informatie inwinnen. En zo te lezen, laat ik hem mooi in het schap liggen