The Birthday Challenge!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmetjee07

The Birthday Challenge!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-15 13:58

Over 19 dagen wordt ik 19 en ik heb nog steeds 1 doel niet bereikt wat ik zou willen bereiken

Hoi lieve bokkers!

Jullie zullen we denken, wat heeft de titel en het citaat met elkaar te maken? Waarschijnlijk zal mijn uitleg ook iets heel anders zijn dan jullie zullen verwachten haha!

Zoals ik in het citaat al zeg, over 19 dagen wordt ik 19. Mijn laatste Tienerjaar gaat in.
Als je soms vrije tijd ga je over vanalles nadenken, zodoende ik dus ook.

Ik ging nadenken over me zelf. Wat hèb ik al bereikt in mijn leven, wat heb ik al gedaan in het leven, wat heb ik gezien van het leven enzovoort. Toch bleef ik maar steken op het stukje wat hèb ik al bereikt in het leven.

Ik kwam tot de conclusie dat ik in mijn bijna 19 jaar nog steeds 1 doel niet bereikt hebt en wat ik persoonlijk heel graag zou willen bereiken. Dat doel is afvallen!

Ik ben klein (1 meter 60) van postuur, maar daarbij ook nog wel stevig van postuur (voor gewicht pb). In die 19 jaar tijd heb ik altijd al willen afvallen maar nooit de motivatie of doorzettingsvermogen gehad om het ook echt te doen. Vaak kwam ik niet verder dan 3 kilo en voor ik het wist zat het er dan ook alweer snel genoeg aan.

Maar nu heb ik er schoon genoeg van! Ik wil in mijn laatste tienerjaar er alles aan gaan doen om dat ene doel te gaan bereiken! Zodoende dat ik dus voor mij zelf de Birthday challenge ga beginnen!

Ik ga op de dag van mijn verjaardag beginnen met het dukan dieet (uitleg dieet vind je hier: http://www.dukandieet.com/).

In 365 dagen wil ik 20 kg gaan afvallen, mijn gezondheid en conditie gaan verbeteren en gewoonweg weer lekker in mijn vel komen te zitten!.

Mijn startdatum gaat zijn: 7 mei 2015.
Mijn eind datum dat mijn doel bereikt moet zijn: 7 mei 2016

Ik ga er nu met goede moet,motivatie en wilskracht aanbeginnen, de knop in mijn hoofd heeft een klik gemaakt, dus ik heb er het volle vertrouwen in dat ik mijn laatste doel als tiener zijnde ook met succes ga voltooien!

Als het doel bereikt is ga ik er natuurlijk ook alles aan doen om mijn ideale gewicht te houden en lekker gezond te blijven!

Xx
Laatst bijgewerkt door Kimmetjee07 op 18-04-15 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Laureentje

Re: The Birthday Challenge!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 14:04

ik wens je in ieder geval heel veel succes. Diëten is niet eenvoudig.
Ik wil je wel waakzaam maken voor het zogenaamde YOYO effect. Niet ophouden na een jaar maar door blijven gaan anders zijn die 20 kg met extra er weer zo aan.
Blijf bewegen, iedere dag een half uur en let op wat je eet.

Laureentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 14:04

o ja alvast gefeliciteerd

secricible

Re: The Birthday Challenge!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 07:23

Heel veel succes idd :) ik zou zelf nooit met dit soort dieten afvallen, maar gezond eten, voldoende bewegen en dat volhouden, maar goed. Er lopen hier diverse topics met mensen die bezig zijn om af te vallen, wellicht helpt dat voor de motivatie :)

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 07:33

secricible schreef:
Heel veel succes idd :) ik zou zelf nooit met dit soort dieten afvallen, maar gezond eten, voldoende bewegen en dat volhouden, maar goed. Er lopen hier diverse topics met mensen die bezig zijn om af te vallen, wellicht helpt dat voor de motivatie :)

Zo denk ik er dus ook over. :j

Maar TS, jouw eigen keus hoor! Ik wens je veel succes, mooie doelstelling!