Pijnlijk ooglid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Pijnlijk ooglid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 08:58

Auw, ik heb een zeer oog. Mijn ooglid doet zeer al is er niks aan te zien, enkel misschien wat dik. Elke keer knipperen is pijn, eraan zitten is helemaal niet leuk. Ti s vooral van t midden naar buiten toe.
T is sinds ik donderdagochtend bij de psych ben geweest en veel heb gehuild. Daarna werken en wat make-up erop. Had bewust voor de psych make-up eraf gelaten. Ook heb ik niet hard gewreven ofzo, enkel gedept omdat ik juist mn ogen wil sparen. Ik heb ook al gedruppeld met druppels voor geïrriteerde ogen.
Kan op internet niks vinden, iemand hier dus een idee? Als t niet beter wordt ga ik maandag nar de huisarts, wat t is gewoon auw.

Geryon

Re: Pijnlijk ooglid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 09:22

Hier hetzelfde! Zelf ook geen idee wat het kan zijn. Maar geen zin in de huisarts.. Dus ik lees mee!

vosjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 09:27

Ik had dit van de week ook, alsof ik mijn oog midden op mijn ooglid gestoten had, wat toch niet zo was. Bij mij is het vanzelf weer over gegaan.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 12:33

Heb ik ook om de zoveel tijd. Duurt een paar dagen en dan is 't weer over.

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 12:35

Kan het begin zijn van een "strontje". Ietwat ontsierende en pijnlijke ontsteking van een haarzakje in je wimperrand.