Wie wandelt er nog meer?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pien_2010

Berichten: 43752
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 17:27

Ik had ook upload problemen Goof. Even later proberen lukte wel.
Wouw 11,5 km. Dat is ver. Kranig meid!

Goof

Berichten: 28965
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 17:34

Dat is eigenlijk een beetje mijn standaard afstand. Als ik zin heb breid ik nog een stukje uit en als ik moe ben (of de hond moe is) dan kort ik hem wat in. Ik doe dan op 7/ 7,5 km even koffiepauze. Lekker hoor.

moonsparkle
Berichten: 21785
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 17:47

Ik loop meestal 5 tot 6 km op een dag waarvan een keer dan rond de 3. M'n hond is wat ouder en na 3 vind hij het wel genoeg :Y) op vakantie loop ik vaak om de dag zo'n 8 tot 12 km

pien_2010

Berichten: 43752
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 17:52

Moonsparkle jij bent inde 30, ik in de 60. Dat scheelt wel natuurlijk. Deed het vroeger ook en nog wel verder. Nu speelt mijn rug teveel op als ik te ver ga.

lizard
Berichten: 5342
Geregistreerd: 11-06-05
Woonplaats: twenterand,overijssel

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 20:33

Anoeska27.
Hoe gaat het nou?

Faringo
Berichten: 8271
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 07:44

Heerlijke wandelingen! Lekker ook zwemmen met de paardjes zag ik!

Ik weet me even niet te motiveren. Voor niets hoor dus dat scheelt haha. Komt wel weer. Genoeg actie gehad de laatste 2 weekenden.

noordje

Berichten: 2240
Geregistreerd: 11-01-09
Woonplaats: Åsvang,Noorwegen

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 09:33

Jeetje,jullie gaan hard.

Gaucho,veel sterkte met het overlijden van je opa.

Wat heerlijk Pien om met de paarden te gaan zwemmen. Die dikke van ons zou daar ook wel zin in hebben. Nu moet ze het doen met een badkuip
(waar ze nog net niet in gaat liggen)
Zonde van het huis. Maar leuk om het verschil te zien.
Je hoeft niet eens de deur uit om iets te zien :) Mooi hoor een steenarend.

Moonsparkle ,wat leuk dat je van die wandelingen gaat doen.
Het enige wat ik wel eens pluk zijn blauwe bessen.

Gaaf dat je een rivierkreeft hebt gezien Goof! Heel bijzonder.

Faringo : waddeneilanden zijn zo leuk. En gaaf de rit met de koudbloeden.

Femke_Tweety: engeltje op je schouder gehad. Dat was een beste boom die daar om lag.

Heftig weer is het de afgelopen tijd in Nederland geweest. Hopelijk is alles weer een beetje bij het oude.
Beste hoeveelheden water gevallen ook.

Wij gaan aankomend weekend weer een paar daagjes weg. Weer richting Rondane omgeving. Wordt de laatste x dit jaar (iig samen,misschien nog met een vriendin in het najaar??)
Dus dan heb ik weer leuke foto's (hoop ik) Had eigenlijk weer richting westkust gewild,maar het weer wordt niet zo best daar.....

noordje

Berichten: 2240
Geregistreerd: 11-01-09
Woonplaats: Åsvang,Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 14:00

Er wordt niet meer zoveel gewandeld??

Vandaag op pad geweest en op een heel aparte plek geweest.
In the middle of nowhere staat een steen en daar heeft iemand zijn naam en geboortedatum ingezet.
Nog bijzonderder vind ik dat iemand de moeite heeft genomen om daar het jaar van overlijden bij te zetten.Afbeelding
Toen verder gelopen en ik heb zeker ergens een pad gemist,want 'ineens' stond ik ergens waar ik niet had heen willen lopen vanwege de afstand.
Maar het was een mooie plek , het weer was alleen niet zo mooi.
Afbeelding
Al met al toch zo'n 12km gewandeld.

Nog even een foto van vorige week.
Weer een stukje moeras...
Afbeelding

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 14:08

Ja, ik!

Woensdag de 4e etappe van de oudste wandeling van Nederland gelopen. De hele wandeling loopt van Amsterdam naar Arnhem, wij liepen van Doorn naar Elst. Vorig jaar hebben we Zeist - Doorn gelopen.

Vandaag 16 km bij Hollandsche Rading, veel over de Hoorneboegse heide, prachtig!

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 16:35

Ik ben al tijden niet wezen wandelen helaas! Wel veel op de fiets weggeweest en wezen kanoën. Zou graag meer willen wandelen, maar de mensen om me heen doen liever andere outdoor activiteiten (wat natuurlijk ook leuk is). Eind volgende week voor twee weken op vakantie, daar zal hopelijk flink gewandeld worden :) .

Ik heb wel super mooie foto’s voorbij zien komen! Prachtig, dat moeras, noordje! Die steen ook heel mooi. Vind het altijd mooi tekens te zien van mensen uit het verleden, dan besef je je weer dat de wereld groter is dan jijzelf, en het hier en nu. Weet je zeker dat die datum van overlijden er door iemand anders op is gezet? Het lijkt voor mij erg op hetzelfde handschrift.

noordje

Berichten: 2240
Geregistreerd: 11-01-09
Woonplaats: Åsvang,Noorwegen

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 17:21

Nee volgens het verhaal heeft iemand anders dat gedaan. Dus dat geloof ik dan maar

Ik was gisteren bij een oud vissershutje en daar stonden ook data en namen op en iig 1 van 1933.
En bij de Koningsweg die we 2 weken geleden hebben gedaan,kwamen we (meerdere keren) langs grotten waar ze vroeger geschuild hebben en ook hun naam in de rots hebben gekrast.Heel apart was dat.

Waar ga je naar toe op vakantie prulletje?

Goof

Berichten: 28965
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 17:23

Ik ben zeker wel wezen wandelen, maar kan geen foto's meer uoloaden helaas.
Heb dinsdag 11,5 km gedaan met de mini, woensdag 7 met de lab en vanmorgen een uur gewandeld met de lab. Vanmorgen was ik supermoe, meer kwam er gewoon niet uit. Morgen weer een poging.

Noordje, mooi zeg!

pien_2010

Berichten: 43752
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 17:40

Mooi NOordje. Ik vind het juist altijd ontroerend die data van geboren en overleden en dan denk ik dat iemand daar graag kwam.

Vervelend Goof dat je niet meer kunt uploaden. HOpelijk lukt het hier zo meteen wel nog.

Prulletje
waar ga je naar toe?

Klinkt als mooie wandelingen Hilary. Kranig!

noordje schreef:
Er wordt niet meer zoveel gewandeld??
Vandaag wezen wandelen want ik vond dat dit topic wel weer wat wandeling kon hebben _O- → en zie vervolgens jouw vraag. Ik heb een gewoon rondje gedaan vanaf hier thuis.


Afbeelding

slapende koeien

Afbeelding

Het weer was super slecht dus weinig foto's kunnen maken en toen ik bij vrienden werd binnengehaald even de foto van 6 jaar geleden gepikt want hieronder in dit huis heb ik een glas water gedronken en met onze engelse kennissen bij gekletst.

Afbeelding

Terwijl ik hier liep begon het te hoosen dus manlief me eventjes op laten pikken ;) , tja je bent een watje of je bent het niet, maar ik had er geen zin meer in, dat ook te maken had dat de rest van de route over de weg zou gaan, dus niet zo mooi was.

Afbeelding

gaucho

Berichten: 9574
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 17:49

Ik heb gisteravond eens op het paard de omgeving van mijn nieuwe stal verkend :j 's middags wel klein blokje om geweest maar geen foto's. Vanavond nog wel even een rondje denk ik, het is echt heerlijk wandelweer.

gaucho

Berichten: 9574
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 20:40

Rondje hei (Tafelberg) was mooi :j


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

BeFunny

Berichten: 10846
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 07:41

Ik heb idd minder gewandeld. Verbouwing/verhuizing en te warme temperaturen voor mij.
De keren dat ik wel ging was of mijn mobiel vol (de opslag) of was ik de camera vergeten. Als alles weer normaal is hoop ik ook weer wat meer in andere gebieden te lopen. Dan neem ik wel altijd een camera mee.

Goof

Berichten: 28965
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 14:24

Vandaag 11,6 km gelopen, heerlijk! Geen foto's gemaakt, want ik liep met een vriendin en heb teveel gekletst.
Wel verrast met een eekhoorn en met 3 reeën (een moeder en 2 kleintjes er achteraan <3 )

En woehoe, ik kan weer foto's uploaden :D

Dit is van afgelopen week:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Goof op 22-08-20 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Berichten: 28965
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 14:25

Gaucho, wat een mooie kleuren zo op die hei!

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 14:36

Heel mooi!

Ik wandel vanwege mijn been max 4 km en allemaal routes die jullie al gezien hebben. Ik heb eergisteren een ongeluk gehad, er is iemand vol achterop geklapt toen ik voor een stoplicht stond. Dus momenteel doe ik helemaal niet veel. Erg last van mijn rug en flink hoofdpijn. Ik heb het online jureren ook maar even dicht gezet.

Goof

Berichten: 28965
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 14:37

Nou, het zit jou niet mee zeg! Sterkte en beterschap. Hoop dat je snel herstelt hiervan. Geen whiplash ofzo?

lizard
Berichten: 5342
Geregistreerd: 11-06-05
Woonplaats: twenterand,overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 14:37

Anoeska.
Het zit je niet mee.
Beterschap..

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 14:45

Volgende week naar de fysio, dan zal ik wel meer horen. Mijn dochter is heel erg geschrokken en heeft ook last van haar rug, dus daar was ik meer mee bezig. Het is alleen een gedoe met de verzekering. Ik ben gewend dat alles geregeld wordt, maar bij Unive moet je dus alles zelf regelen als je alleen WAplus verzekerd bent. Dus ik hang de halve dag aan de telefoon. Mijn auto rijdt nog, alleen de trekhaak is ontzet. De andere auto is total los.

pien_2010

Berichten: 43752
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 14:59

Sterkte [b]Anoeska[/b], niet fijn! Ook voor je dochter sterkte en beterschap.
Goof fijn dat je weer kunt uploaden. Leuke foto's.
Gaucho ziet er mooi uit je foto's zo rond de Tafelberg.

Vandaag genoeg bewogen, niet gewandeld. Wissel in onze gîte en dat is altijd aanpoten. Toeristen komen zo.

gaucho

Berichten: 9574
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 21:14

Sterkte Anoeska gedoe met alles regelen zit je dan echt niet op te wachten.

Ik heb net nog maar even een lekkere avondwandeling gemaakt, gewoon vanaf huis. Het is lekker afgekoeld dus voor het eerst sinds tijden weer eens een vest en lange broek aan :D

Ik kwam allemaal gezellige pinken tegen in de polder.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En wandelen met zonsondergang blijft toch iets magisch :j


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Niet op de foto, want dat red de telefoon niet, maar heel veel lepelaars gezien, heel gaaf <3

BeFunny

Berichten: 10846
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 16:48

Wow Goof en Gaucho. Prachtige foto's.