Na dat laatste rotte topic wil ik een heel vrolijk topic Plaatsen. Het gaat niet over blessures en ziek zijn deze keer!! Maar het gaat over creatief zijn. Ik ben niet goed in èèn ding maar in de creatieve kant bent ik goed in van alles. Ik ga het eerste naar muziek. Mijn allergrootste talent is toch wel zingen. Dat doe ik ook echt de hele dag door zelfs als mijn leven in gevaar is. Ik heb nu 3 avonden achter elkaar optreden. Ben vandaag ziek geworden dus nu is het maar 2 dagen. Ben alweer zo goed als fit dus ik doe morgen gewoon weer mee
. Ik heb een paar hele leuke reacties gekregen en ik krijg ze overal te horen waar ik heb gezongen en daar ben ik heel trots op
. Een ander ding is iinstrumenten spelen. Ik heb mezelf een beetje piano, gitaar en drum spelen maar ik overweeg om op gitaarles te gaan. Ik heb klarinetles gehad en blokfluitles. Maar dat krijgt iedereen op school al. Ik kan ook een beetje basgitaar spelen. Daar naast nog dansen. Dat doe ik ook elke dag minstens een uur. Ik bedenk, leer en doe de hele dag dansjes. Voor mensen die geiterreseerd zijn mijn favoriete dansstijl is robotics dus een robot nadoen op muziek. Dan hebben we acteren. Ik acteer maar al te graag en het liefste van die hele boze en gemene rollen omdat ik daar mijn woede van vroeger in kan uiten. Daar heb ik ook de meeste hobby's uit. Uit vroeger. Veel dingen doe ik om emotie te uiten. In zingen door zielige liedjes te zingen. Ik kan ze makkelijk overbrengen omdat ik mijn eigen verdriet erin stop. Instrumenten spelen omdat ik het gewoon leuk vind en dansen om woede weg te werken. En acteren dus vaak ook. Als ik dan een boze of gemene of vijandige rol heb. Daar naast houd ik heel veel van tekenen. Ook hier kan ik mijn emoties in kwijt. Ik vind het ook leuk om steeds weer nieuwe dingen te ontdekken erin. O kijk die vacht moet je dus zo tekenen of o zo moet je dat laten zien dat het lijkt alsof het achter het hart Verdwijnt. Als ik dan eenmaal iets heb ontdekt ga ik er weer verder mee experimenteren. Het is gewoon zo leuk. Hetzelfde geld voor knutselen. Vaak vind ik zelf dingen die ik kan gebruiken of dingen als decoratie het leukste om te maken. Het is zo leuk. Dan foto's maken en bewerken en vergeet ook niet de video's die ik maak. Ik laat ze dan zien aan anderen en die vinden het weer mooi. En ik vind het leuk om mensen blij te maken. Dan heb je verhalen en gedichten schrijven. Daar komt meestal ook emotie uit. Als ik even verdrietig ben schrijf ik het zo van me af. Veel mensen lezen het later na en ze vinden het heel mooi. Ik spat dus niet uit in èèn creatief ding maar in een heleboel. Ik verveel me ook echt nooit
. Zijn er hier ook mensen die in heel veel dingen tegelijk uitspatten?? Zo ja dan laat me het weten. Of als je iets weet wat ik misschien ook leuk zou vinden om te doen. Schrijf het hier allemaal onder dan kunnen we gezellig onze talenten delen en er weer iets van opsteken.Ga los zou ik zeggen

Daarnaast denk ik altijd dat ik heel creatieve foto's maak maar dat valt tegen