Ik heb besloten dat ik wil gaan starten met zeer actief sporten. Heb eerst geprobeerd om het op mijn manier te doen door veel te wandelen en te zwemmen maar helaas werkt dit lang niet voldoende voor mij. Ik wil gewoon nog behoorlijk wat afvallen bij mijn benen/heupen en ik vermoed dat alleen de sportschool mij nog kan redden. Nu heb ik 2 opties en ik vind het er lastig een goede keuze te maken.
Optie 1:
Sportschool is vlak bij mijn werk, als ik naar huis wil rijden kom ik er letterlijk langs heen. Ik kan dus mijn sportkleding meenemen en direct gaan sporten na werktijd. Het voordeel daarvan is dat ik niet op en neer hoef te rijden en dat ongeveer 15 km per sportschool bezoek scheelt. Deze sportschool is duur kost 40 euro pm en je zit ook nog eens vast aan een jaar contract. Dus komt het er op neer dat je ook moet betalen wanneer je niet kunt door welke omstandigheden dan ook.
Optie 2:
Sportschool is in een andere plaats. Bij deze sportschool kan je per maand opzeggen en kost 20 euro pm. Nadeel is dat ik eerst naar huis moet en dan 18 km (heen en terug samen 18 km) moet rijden naar de sportschool wat dus benzine kost plus het feit dat je op zo'n moment minder gemotiveerd bent omdat je weer weg moet van huis.
Ik zit nu dus heel erg te wikken en te wegen wat ik moet doen.
denk dat wat je aam benzine bespaard het echt wel mee compenseert