De titel zegt het al, Ik ben eigenlijk zolang als ik ongesteld (sinds 11) ben echt zwaar ongesteld.
Veel buikpijn, migraine, en heel erg veel vloeien, zo veel dat je grootste maandverband binnen 2 uur compleet vol is. Tampon's dat vind ik echt drama.
Nu slik ik dus vanaf mijn 13e de pil, de "gewone" dus alweer zoon 6 jaar, ik stop om de 3 a 4 maanden, omdat ik echt nergens heen kan dan, en ik er echt ziek van word.
Nou heb ik de afgelopen 2 weken weer lopen kloten met dat ding, ik was gestopt maar eigenlijk al door mijn pil heen gelekt. Ik baalde toen al giantisch maar wat het erge was na 7 dagen werd het bloeden alleen maar erger en echt alsof iemand een kraan openzetten.
Ik heb gebeld ben met invaller van mijn huisarts verhaal verteld en toen kwam eigenlijk met of een zwaardere pil, of een spiraaltje.
- Een zwaardere pil houd in voor mij: Waarschijnlijk nog zieker worden maar minder menstruatie.
- Spiraal: Ja minder menstruatie. Geen gedoe meer met die pil.
MAAR. Nu las ik dus dat het inbrengen echt pijn doet. En als je nou seksueel actief bent......
Maar goed, nu rest mij dus de vraag:
- Doet het inbrengen pijn?
- Hoevaak en hoelang ben je dan ongesteld?
- Heb je er last van met paardrijden?
- Had je hiervoor zware menstruatie en is dat minder geworden?
- en hoelang blijft het bij jullie zitten? (dus geen gemiddelden)
- Is het goed blijven zitten, ik ken dus verhalen dat het niet goed zit en veel terug moeten om opnieuw te plaatsen/goed te laten zetten.
Ik hoop dat iemand ervaring heeft
Kan nu ook gewoon normale tampons gebruiken ipv continu maxi. Dat is zo fijn. Klinkt misschien vies en raar, maar het is een hele opluchting.
Ik heb hem momenteel 2 of 3 jaar, ik voel er niks van, de vriend wel, soms, maar volgens de afdeling kan dat wel kloppen. Vriendin van mij heeft hem inderdaad tijdens het plassen verloren en er een kind aan over gehouden, maar zij heeft het bij de huisarts laten zetten en niet in het ziekenhuis. Geen idee of dat er daadwerkelijk iets mee te maken heeft.
. Ik was flauw gevallen. 
maar niet zo ondraaglijk dat ik het niet nog eens liet doen