Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RiannaB schreef:Klinkt precies zoals ik dat ook eens heb gehad. Was alleen zonder hoofdpijn en ik heb het maar 1x gehad, dat na een kwartier naar zij-onder trok en uiteindelijk langzaam weg trok. Ik had het op mijn werk en vond het best eng. Zijn het bij jou ook het soort vlekken alsof je in een fel licht hebt gekeken? Als ik mijn ogen dicht deed was het er nog steeds en leek het kristalvormig, dat constant bewoog. Ik kon ook de tekst op mijn beeldscherm van de computer niet meer lezen door die vlekken.
Maar wat het is, géén idee.
Ivy_ schreef:Kan wel migraine zijn, je hoeft niet altijd zware hoofdpijn te krijgen![]()
Heb je misschien nek klachten? Ik krijg soms ook vlekken als ik last van mijn nek heb en dan een verkeerde beweging maak.
Maar wat je omschrijft klinkt wel precies hetzelfde als bij mij, alleen krijg ik wel zware hoofdpijn.
Bambi1995 schreef:Ik ben 20 jaar, en ja ik zie ook halve gezichten en als ik bijv. mijn ogen richt op net naast het gezicht zie ik het hele gezicht niet.
Maar niet zo erg als aura's bij een migraine-aanval. Bleh word er al kotsmisselijk van als ik er aan denk.... Te vaak gehad
Bambi1995 schreef:Heb net gelezen dat beeldschermen en suiker oog migraine opwekken. En ik heb die twee dingen veel gedaan/gehad vandaag. Maar is migraine nou alle vormen van hoofdpijn? Lichte en zware hoofdpijn? Zou ik ook naar een arts moeten?