Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Michellette schreef:De dokter zal precies hetzelfde zeggen als je moeder: gewoon aanzien en als de zwelling er na ruim een week nog zit, kijken we verder. Rusten een paar dagen met evt. been omhoog. Sterkte.
drawerlover schreef:Michellette schreef:De dokter zal precies hetzelfde zeggen als je moeder: gewoon aanzien en als de zwelling er na ruim een week nog zit, kijken we verder. Rusten een paar dagen met evt. been omhoog. Sterkte.
Ja tuurlijk maar als het zo'n helse pijn doet en het zo'n pijn doet als ik op de zwelling 'duw' (wat je duwen noemt, zeg maar gewoon aanraken) dat ik bijna moet huilen dan is er toch iets goed fout.
En kittydylan ja jij kent mij wel.
purny schreef:Ik heb vaak genoeg een zere knie. Ik zou even 2 keer per dag een ice pak erop leggen. Mocht ie na een week nog dik en pijnlijk zijn dan eventjes naar de dokter. Ik denk dat je knie gewoon gekneusd is en dat duurt ongeveer 6 weken.
drawerlover schreef:Mijn vader denk dat ik overdrijf (als me knie bijna 2x zo dik is als die andere??) ja en andere mensen zal ik dan wel even vragen. Maar ik hoop dat mijn moeder morgen zegt dat we naar de dokter moeten en dat het erger is geworden dan kijken ze tenminste naar me om