Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Romyv schreef:Weet je waar je precies heimwee naar hebt? Is het je eigen kussen, de geur van wasmiddel, je paard, de mensen om je heen? Bij veel mensen werkt het om dan eigen dingen mee te nemen.
Bij mij werkt dat niet, ik heb heimwee naar mn veilige en vertrouwde thuis! Wat ik doe is echt een eigen plekje creëren met m'n spulletjes en dingetjes. Belangrijk voor mij is dat ik me daar kan terug trekken en even alleen kan zijn! (geeft bij mij een gevoel van veiligheid). Sindsdien heb ik niet meer dat ik er ziek van ben, vind het wel altijd fijn om weer naar huis te gaan.
Ps, voor mij maakt het niet uit of ik letterlijk twee straten verder op zit of aan de andere kant van de wereld. Als ik een weekend bij mn vriend ben ga ik ook altijd naar huis om "even de was te doen", omdat ik dan mn eigen plekje mis. Hij woont achter mij
Knakker schreef:Simoonzel schreef:Waarom ga je op vakantie als je er geen plezier in hebt?
ja, dat bedacht ik me ook!
Romyv schreef:mijn paard is heeft zelf 2 weken vankantie en word zo af en toe bereiden door een vriendin. Foto,s krijg ik wel. Mijn vriend en ik gaan dit jaar voor het eerst samen op vakantieJe mist waarschijnlijk niet hun aanblik, maar het gevoel van liefde, de lol, de vrijheid!!
Wat gebeurt er met je paard als je op vakantie bent? Ik mis mn paard ook altijd!! Vriendinnetjes die haar verzorgen sturen maximaal filmpjes, foto's, verhalen. Dat werkt, ben ik er toch een beetje bij![]()
Gaat je vriend mee op vakantie!? Ik denk dat het noodzakelijk is
Knakker schreef:Simoonzel schreef:Waarom ga je op vakantie als je er geen plezier in hebt?
ja, dat bedacht ik me ook!