[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Ekenna
Berichten: 2803
Geregistreerd: 25-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 19:35

Leuk Yv! Weet je al wanneer je de double FH laat zetten?
En jouw tepelpiercing heeft er 1.5 jaar over gedaan om te genezen? :\
Arme jij! Ik heb 'm nu bijna een half jaar en hij is nog nooit wezen bitchen en heeft nooit pijn gedaan of extreem gevoelig geweest. Denk dat ie wel bijna genezen is! (als dat 't geval niet al is. Vind het altijd moeilijk om te bepalen :')) :D *klopt wel even af*

JamieShanin
Berichten: 3957
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 19:50

_Ekenna schreef:
JamieShanin schreef:
Dat heb ik niet,absoluut niet, ze zijn bij mij ook al genezen.
Ze zitten ook echt kaars recht!

zonde zeg wat jammer!

Dan moet ik je teleurstellen. Je hebt je tepelpiercings nu iets meer dan 3 weken, dan zijn ze nog (lang) niet genezen. Duurt namelijk 6 tot 9 maanden.


mijne zijn gezet met een kleinere naald als de piercing waardoor het genezing proces vele malen sneller is.
het zou 3 tot 4 weken duren. En dat klopt bij mij, zo ie zo genees ik onwijs snel.

idd 2 horizontale vind ik ook het mooiste.

Isabel_k

Berichten: 4769
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 19:53

Ik wil er niet eens aan denken hoeveel pijn dat wel niet moet doen :+ Wel respect hoor dat je dat gewoon doet.

Mijn helix is weer in de wachtrij geplaatst omdat ik waarschijnlijk naar Londen ga in de zomer. Ik ben maar een arme student (MBO, maar ach) dus al het geld is meer dan nodig. _O-

_Ekenna
Berichten: 2803
Geregistreerd: 25-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 19:56

JamieShanin schreef:
mijne zijn gezet met een kleinere naald als de piercing waardoor het genezing proces vele malen sneller is.
het zou 3 tot 4 weken duren. En dat klopt bij mij, zo ie zo genees ik onwijs snel.

Moet ik je alsnog teleurstellen. In 3 tot 4 weken is een tepelpiercing gewoon n i e t genezen. ;)
Kan het er wel zo uit zien. Die van mij ziet er al 5 maanden genezen uit, maar dat issie niet.

En je zegt dat ze gepierct zijn met een naald die een kleinere diameter heeft dan de piercing die er in zit? Dus je hebt er een naald van bijv. 1.2mm door heen gejast en er een piercing van 1.6mm in? :')

JamieShanin
Berichten: 3957
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 20:00

Ja inderdaad dat klopt 1,2 naald en 1,6 sierraad, maar goed klinkt wat luguber viel allemaal wel mee.
het is geen kraakbeen he ;)

Iris82

Berichten: 39854
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 20:08

Mijne was ook relatief snel genezen. Volgens mij ook niet meer dan een maand. Heb m er niet uitgehaald of gewisseld maar toen kon ik m zonder problemen of pijn draaien of bewegen.
Laatst bijgewerkt door Iris82 op 19-04-15 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 20:08

Ja klopt! Maar ik kan me de pijn niet echt meer herinneren hoor, het is alweer (oh god, nu voel ik me echt stokoud :') ) 11 jaar geleden dat ik 'm erin liet jassen :). Was mijn eerste :).
Dat het zo lang heeft geduurd was ook een beetje mijn eigen schuld hoor.. Elke keer als-ie eindelijk rustig was, was ik onvoorzichtig in uitkleden en hing er weer een beha aan dat staafje enzo. En ik had een vriendje toen die nog ongeduldiger was dan ik _O-

Geen idee nog van die FH, ga met een vriendinnetje en haar zusje, maar wil nog even wachten tot de rompslomp van WOZ hier weg is enzo :). Twijfel nog wel een beetje, dat mindere ijzer in mijn lijf vind ik ook niet zo erg :). En heb ervoor in de plaats een tatoo *D. En ben stiekem ook gewoon een beetje bang ervoor, omdat ik wéét dat in mijn kraakbeen prikken vragen om pijn is haha!

Deed dat niet pijn dan? Gezien het buisje op maat van de 1,2 is?

_Ekenna
Berichten: 2803
Geregistreerd: 25-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 20:15

JamieShanin schreef:
Ja inderdaad dat klopt 1,2 naald en 1,6 sierraad, maar goed klinkt wat luguber viel allemaal wel mee.
het is geen kraakbeen he ;)

Dus naast dat hij moet genezen omdat er een naald doorheen is gejast moet hij 'dubbel' genezen, omdat je 'm ook nog stretcht. Nee, sorry, dan kan ie niet in 3 / 4 weken volledig genezen zijn. Dat ie braaf is betekent niet dat ie genezen is. :D

JamieShanin
Berichten: 3957
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 20:18

_Ekenna schreef:
JamieShanin schreef:
Ja inderdaad dat klopt 1,2 naald en 1,6 sierraad, maar goed klinkt wat luguber viel allemaal wel mee.
het is geen kraakbeen he ;)

Dus naast dat hij moet genezen omdat er een naald doorheen is gejast moet hij 'dubbel' genezen, omdat je 'm ook nog stretcht. Nee, sorry, dan kan ie niet in 3 / 4 weken volledig genezen zijn. Dat ie braaf is betekent niet dat ie genezen is. :D


Misschien heb ik het wel verkeerd verstaan en is het 3 tot 4 maanden,
maar hij moet juist niet dubbel genezen omdat hij doordat hij strakker gepierct,
hierdoor kan hij niet bloeden en komt er geen korst vorming waardoor dit veiliger is.

Maar goed zo heeft iedereen zijn idee en manier :D

Nee de pijn viel mee hoor het is maar zo'n klein beetje ik merkte er (bijna) niets van dat het sierraad iets groter was.

Lieffiefi

Berichten: 4696
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 09:09

Jamie, ben je geblade?

JamieShanin
Berichten: 3957
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 12:28

Vumana89 schreef:
Jamie, ben je geblade?


Sorry wat betekend dat haha :P

Lieffiefi

Berichten: 4696
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 12:29

Zonder klem, zonder canule

JamieShanin
Berichten: 3957
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 12:30

Ja dat klopt ja ;) piercer zei dat dat beter was

Lieffiefi

Berichten: 4696
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 12:33

Naalden van een blade (voor de lezers; dit is een naald. Alleen een naald dus geen canule) zijn extreem scherp.
Scherper dan de naalden die over het algemeen gebruikt worden.
In Amerika word erg veel gepierct met blades. De meeste piercers in nl durven het niet aan omdat je de steun van de klem en canule niet meer hebt.

Maar dan is je verhaal logisch. Vroeg me al af hoe ze dat sieraad erdoor gekregen had :')

JamieShanin
Berichten: 3957
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 12:40

Hahah oh jih ik wist niet dat dat zo heete!
Bedankt voor de opheldering!

Franciee
Berichten: 738
Geregistreerd: 19-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 12:41

Hallo!

Hoe zit het met piercings en luchthaven beveiliging? Ik ben echt als de dood dat dat ding afgaat..
Waarschijnlijk een volkomen onnodige angst, maar ik zou het toch wel willen weten!

Thanks!

_Ekenna
Berichten: 2803
Geregistreerd: 25-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 12:41

Nooit problemen mee gehad en meerdere keren met het vliegtuig geweest met meerdere titanium/chirurgisch stalen piercings in.

Lieffiefi

Berichten: 4696
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 12:43

Hij is bij mij 1 x afgegaan en toen kon ik mee.
Maar over het algemeen heb ik geen problemen. Niet met 1 piercing, maar ook niet met 20.

Na die ene keer is het mij niet meer overkomen. Denk dat het mijn gouden tongpiercing was. Ben gefoullieerd en ik kon weer door.

Werecat

Berichten: 3060
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: Kuar Nhial; I'll be the leader of the air

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 13:26

Mijn oortje begint eindelijk weer rustig te worden nadat ik er een ringetje in heb laten zetten *\o/* *\o/*

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 13:31

Hallo!

Ik ben op zoek naar iets waarvan ik geen idee heb of het bestaat, namelijk een Mickey Mouse helix piercing. Ik heb er een tekeningetje van gemaakt. Mag in zwart of zilver, maar 1,2mm. Wie kan mij hier aan helpen?


Afbeelding


Dreamy

Berichten: 24067
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 06:29

Franciee schreef:
Hallo!

Hoe zit het met piercings en luchthaven beveiliging? Ik ben echt als de dood dat dat ding afgaat..
Waarschijnlijk een volkomen onnodige angst, maar ik zou het toch wel willen weten!

Thanks!


Ik werk op de luchthaven en geloof me, piercings gaan NIET af. Anders zou de knoop van je broek toch ook al af moeten gaan? Doet ie ook niet (tenzij het extreem veel knopen op een plek zijn, dus veel metaal bij elkaar). Maar een piercing gaat hij echt echt echt echt niet op af.

Jolienn

Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-01-07

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 11:26

Ik heb mijn helix sinds 7 maart, nu dus 1,5 maand. Heb er geen last van, kraakbeen is wel iets gevoelig als ik er aan zit, maar dat lijkt me niet meer dan logisch? Echter ontdek ik net een bultje, klein beetje gelig, aan de binnenkant van mn oorschelp. Voorkant van de piercing dus, niet aan de achterkant. Ik ga zo even douchen om te kijken of het echt een bultje is of dat het weg gaat. Als t een vochtbultje is, dan is zee zout nu de beste oplossing denk ik he?

_Ekenna
Berichten: 2803
Geregistreerd: 25-06-12

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:13

Ik vind de beste oplossing er gewoon van af blijven, dat kan je lichaam prima zelf op lossen. Als ie over een poos nog zit dan zou je eventueel kunnen gaan zeezouten.
Is waarschijnlijk een vochtbultje, heel normaal bij piercings die nog niet genezen zijn, en die gaan vanzelf weg.

Mars

Berichten: 33270
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:47

Wat Loes zegt :j
Ik ben er ook voor om het lichaam dit zelf op te laten lossen, krijg je er meer last van of wordt het groter dan kun je idd het beste 2x daags weken in zeezout.