[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 16:05

Ik doe gewoon met zoutoplossing inderdaad. Dat word me ook aangeraden door de piercingshop. Werkt tot nu toe erg goed. Snel rustig en het blijft schoon.

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 16:06

Laat je ze tegelijkertijd piercen BiBiQ? Of om de beurt? Zou dan denk ik niet meer willen na de eerste :=

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 16:07

Tegelijk. -whaaa-.
Dat raadde ze me aan, gezien je dan in 1 keer van alles af bent. Dus of ik echt durf nadat de 1e is gedaan weet ik niet. Maar ff bikkelen denk ik dan.

Nog tips om m'n tepels te verdoven? Nou zijn ze al niet super gevoelig, wie weet dat dat scheelt.

Suliko

Berichten: 4324
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 16:09

Zolang je er niet aan zit is er geen reden tot irritatie voor een wond.
Dus al dat draaien en op en neer bewegen wat mensen doen, korstjes weghalen, snap ik echt niet. :o
Sowieso het weghalen van korstjes, ook als ze al geweekt zijn, als je dat keer op keer bij een schaafwond doet, krijg je een blijvend litteken.

Bij mijn wenkbrauwpiercing was het ook gewoon dom, ik bleef er tegen aan stoten en aan vast haken, dat heeft zó lang geduurd voordat het niet meer vervelend deed. :')

Bij mijn helixen heb ik nooit ergens last van gehad, enkel slapen op het oor, maar toen ik ze verving met ringetjes was er ook niets meer aan de hand.

LisavanLisa

Berichten: 1338
Geregistreerd: 06-11-10
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 16:29

ja leonie's piercing shop is echt heel goed :)

ben nog niet wezen kijken bij pijkie (?) wel even de website gecheckt maar ik ben heel blij dat ik bij leonie ben geweest.

oe tepelpiercing ik ben benieuwd hoe je dat gaat ervaren, veel succes donderdag

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 17:03

Ik vind het echt heel spannend!

Suliko

Berichten: 4324
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 17:05

Dat kan ik mij voorstellen, het is ook wel gewoon een bagger nare plek om een naald doorheen te sjezen. :=
Maar het resultaat <3

Mars

Berichten: 33269
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 17:36

BiBiQ schreef:
Tegelijk. -whaaa-.
Dat raadde ze me aan, gezien je dan in 1 keer van alles af bent. Dus of ik echt durf nadat de 1e is gedaan weet ik niet. Maar ff bikkelen denk ik dan.

Nog tips om m'n tepels te verdoven? Nou zijn ze al niet super gevoelig, wie weet dat dat scheelt.


Sterkte :=

Ik heb/had er 1 (ga m eruit halen) en ik ben heel erg makkelijk met pijn en piercen maar deze doe ik nevernooit meer over :P Maar goed, ieder beleeft pijn anders dus wellicht valt t jou mee.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 17:48

Ik vind het resultaat zo ontzettend gaaf! Maar het komt vast wel goed.

Ik durfde het in eerste instantie ook niet in m'n tong en die heb ik ook. En ook in m'n ch en lip haha.

Rhinocornn

Berichten: 449
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 18:01

Ik vond mijn tepels eigenlijk best meevallen. Vond de 2e keer mijn tong (moest opnieuw ivm scheef gepiercet) en tragus erger := mijn tragus werd ook door een dame met té lange nepnagels gezet, die even snel snel wou doen. Dat wijf liep aan mijn oor te trekken! Kreeg het staafje er niet in en liet het balletje vallen. Balletje is er vervolgens opgedraaid door iemand anders.. :n
Mag over een maandje 1 tepel weer opnieuw laten zetten, deze heb ik laatst eruit gehaald. 4 maanden na het scheuren bleef deze opengaan, bloeden etc dus van ellende maar eruit gehaald :\

Suliko

Berichten: 4324
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 20:23

Oh bah, hoe zijn ze gescheurd dan? Ergens aan blijven haken? :\
Is toch nog altijd mijn grootste angst, dat een van mijn piercings uitscheurt, nu gebeurd dat niet zo snel maar op zo'n plek lijkt mij dat al helemaal onprettig.

Rhinocornn

Berichten: 449
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 21:25

Suliko schreef:
Oh bah, hoe zijn ze gescheurd dan? Ergens aan blijven haken? :\
Is toch nog altijd mijn grootste angst, dat een van mijn piercings uitscheurt, nu gebeurd dat niet zo snel maar op zo'n plek lijkt mij dat al helemaal onprettig.


Dat heb ik al eerder in het topic geplaatst; een kant gebeurt tijdens de seks (deze heb ik er nu ook uitgehaald) en de andere kant met slapen. Slaap sinds ik ze heb ook met shirt aan, omdat ik dus bang was dat er wat mee zou gebeuren :\

Duhelo

Berichten: 28562
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-16 22:40

topic is weer vol :)
Open ik een nieuw topic met dezelfde openingspost als deze voor jullie, of heeft er iemand zin om zich uit te leven en een nieuw topic te starten?
Indien jullie het willen doen, neem dan wel minstens even de regeltjes in deze openingspost mee :)
Het is misschien interessant om informatieve links of een hoop informatie in de OP te zetten.
Je mag, als je meer tijd nodig hebt, ook een nieuw topic openen en me dan de definitieve OP in een pb'tje sturen, dan pas ik die nog aan :)

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 22:50

KoetJJs schreef:
Suliko schreef:
Oh bah, hoe zijn ze gescheurd dan? Ergens aan blijven haken? :\
Is toch nog altijd mijn grootste angst, dat een van mijn piercings uitscheurt, nu gebeurd dat niet zo snel maar op zo'n plek lijkt mij dat al helemaal onprettig.


Dat heb ik al eerder in het topic geplaatst; een kant gebeurt tijdens de seks (deze heb ik er nu ook uitgehaald) en de andere kant met slapen. Slaap sinds ik ze heb ook met shirt aan, omdat ik dus bang was dat er wat mee zou gebeuren :\



Brrr krijg al de rillingen bij het idee dat een piercing uitscheurt.
Maar waar moet je aan blijven hangen eigenlijk als je slaapt? Denk dat ik de eerste tijd ook maar met een strakke tanktop oid ga slapen dan.

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 22:53

Duhelo schreef:
topic is weer vol :)
Open ik een nieuw topic met dezelfde openingspost als deze voor jullie, of heeft er iemand zin om zich uit te leven en een nieuw topic te starten?
Indien jullie het willen doen, neem dan wel minstens even de regeltjes in deze openingspost mee :)
Het is misschien interessant om informatieve links of een hoop informatie in de OP te zetten.
Je mag, als je meer tijd nodig hebt, ook een nieuw topic openen en me dan de definitieve OP in een pb'tje sturen, dan pas ik die nog aan :)



van mij mag je gewoon dezelfde OP gebruiken hoor! ik heb voor nu geen tijd om een nieuwe te schijven.. weet niet of een ander dit graag wil doen?

Rhinocornn

Berichten: 449
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 23:10

BiBiQ schreef:
Brrr krijg al de rillingen bij het idee dat een piercing uitscheurt.
Maar waar moet je aan blijven hangen eigenlijk als je slaapt? Denk dat ik de eerste tijd ook maar met een strakke tanktop oid ga slapen dan.


Dat blijft helaas een groot raadsel.. :\ ben ook geen onrustige slaper dus het is een groot mysterie. Misschien wel gewoon slecht gezet?

Duhelo

Berichten: 28562
Geregistreerd: 29-05-03

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-16 10:22