[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bumblehorse

Berichten: 1363
Geregistreerd: 16-04-11
Woonplaats: Noorden van België

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 16:38

aarhh Zit al eeuwen te denken aan een rook of een septum.
Heb in juni een dubbele helix laten zetten, maar die is nog steeds lastig aan het doen, zou binnenkort naar de shop moeten gaan en kijken of ze er iets van zeggen dat het nog steeds vervelend doet.
Maar door dat dit dus al zo lang op speelt durf ik niet meer. Heb met mijn lobe ook best last gehad. Die moet nu trouwens ook weer opnieuw.
Jullie mogen me altijd wat moed inpraten :p

Sterre98

Berichten: 6339
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 16:44

Mijn septum was en is ontzettend makkelijk. Ik zou m gaan zetten haha

LisavanLisa

Berichten: 1338
Geregistreerd: 06-11-10
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 17:00

ben in harderwijk geweest bij leonies piercing shop

lor1_1984

Berichten: 12064
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 17:25

die ken ik niet, ken wel Pijkie en die in de tattooshop bij de boulevard (bij Monopole de boulevard af en da gelijk naar rechts, meen naast de shoarmatent daar).

UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 18:00

lor1_1984 schreef:
die ken ik niet, ken wel Pijkie en die in de tattooshop bij de boulevard (bij Monopole de boulevard af en da gelijk naar rechts, meen naast de shoarmatent daar).


Naar deze ga ik ook voor nieuwe piercingsieraden :j Daar ga ik binnenkort ook mijn helox laten verwisselen, ding steekt echt een meter uit en ik blijf er telkens achter haken :=

coldsummers

Berichten: 2060
Geregistreerd: 19-06-12
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 18:40


LisavanLisa

Berichten: 1338
Geregistreerd: 06-11-10
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 20:24

ze heeft bij haar huis een piercingshop, maar ze is echt heel aardig en heel goed :) we zijn er met een heel koppeltje heen gegaan en alles is stuk voor stuk uitstekend gedaan. van Pijkie heb ik nog nooit gehoord ff googlen :)

lor1_1984

Berichten: 12064
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 20:41

Pijkie zit als je vanaf het plein waar Pepperbox en de Graaf van Gelre enzo zitten de straat naast Bakker Bart doorloopt (Hondegatstraat, waar oa Joris, de speelgoedwinkel en de dumpstore zitten) in de straat die er haaks op staat, als je oversteekt loop je er al bijna tegenaan zegmaar. :)

Had ook ff gegoogled op Leonies piercingshop en dat ziet er wel goed uit en is ook goed bereikbaar met de buurtbus als je geen auto of fiets hebt.
Dacht toen ik het adres zag echt ff van 'oh god een thuisprikkert' maar las algauw dat ze een aparte ruimte hiervoor heeft en certificaten etc.
Ook leuke prijzen daar trouwens, lekker goedkoop.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 19:03

Voor iedereen in omgeving Veenendaal. Bij Vida Loca hebben ze nu constant leuke acties. Vorige week navelpiercing met 10 euro korting.

Komende week tepelpiercing van €50 voor €40.

Ik zit het nu dus te overwegen.

_Eviee
Berichten: 165
Geregistreerd: 13-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 11:20

Ik zou gister een Outer conch en helix laten zetten, alleen was de Outer conch niet mogelijk vanwege m'n bril :+ Dus nu zijn het twee helixen geworden :)

Ik ben bij queen of rings geweest daar was nu 1+1 gratis voor oorpiercings *\o/* Wel lang moeten wachten maar alles gebeurde heel netjes en aardige mensen.

Alleen bleef m'n oor maar bloeden, dus ik heb daar nog een hele tijd zitten wachten tot het eindelijk gestopt was :')


Afbeelding

Hier een bloederige foto net na het zetten :D

anniekasaur

Berichten: 838
Geregistreerd: 03-02-12
Woonplaats: Delfzijl

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 11:40

Oh ondanks het bloed vind ik die heel mooi! Mooie plek zo!

Oyeru

Berichten: 840
Geregistreerd: 25-01-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 11:58

Hoi allen,

Ik ga woensdag naar Den Haag en wil eigenlijk al heel lang een nieuwe piercing. Nu kan ik in dit topic alleen iets vinden over timeless en body art studio.

Over die laatste lees ik niet veel goede dingen dus die valt al af, en timeless is alleen op afspraak.

Zijn er nog andere studio's waar je gewoon binnen kan lopen?

nynke1995

Berichten: 1205
Geregistreerd: 15-07-08
Woonplaats: Fryslân

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 12:03

Ik heb zo'n 2,5 week geleden een helix laten zetten. Kon er na een paar dagen weer op liggen dus was allang blij. Alleen hij begint nu zeer te doen, in de avond gaat ie kloppen, kan er echt niet op liggen en als er wat tegen aankomt doet het behoorlijk zeer. Er zit nu een soort wit korstje omheen. Maak het nu om de dag schoon met zoutoplossing en spoel het goed af onder de douche . Is dit 'normaal' dat dit nu ineens nog ontstaat en zo ja heeft iemand misschien een idee hoe ik er weer van af kom :=

Mars

Berichten: 33288
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 12:05

Is heel normaal ja, kraakbeenpiercings geven typisch dit soort klachten. Niet teveel aan rommelen, wat je doet is prima. Is heel vaak zo dat je de eerste weken nergens last van hebt en dat ze daarna gaan opspelen, komt vanzelf goed :j

BarbaLala

Berichten: 9618
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 13:24

Ik begin me toch af te vragen of mijn tong nog dunner gaat worden, proces lijkt stil te staan?
Piercing zit er nu sinds 30 december in.

Skessa_
Berichten: 10692
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 13:29

Oyeru schreef:
Hoi allen,

Ik ga woensdag naar Den Haag en wil eigenlijk al heel lang een nieuwe piercing. Nu kan ik in dit topic alleen iets vinden over timeless en body art studio.

Over die laatste lees ik niet veel goede dingen dus die valt al af, en timeless is alleen op afspraak.

Zijn er nog andere studio's waar je gewoon binnen kan lopen?



Body art studio is prima. Wij zijn er ook geweest. Alleen ook daar moet je FF bellen voor een afspraak

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 13:37

Ik ga vrijdag als het meezit een septum laten prikken :D

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 13:49

Ik ga donderdag voor m'n tepelpiercings. Vind het echt heel eng haha

Oyeru

Berichten: 840
Geregistreerd: 25-01-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 14:29

Oewww spannend BiBiQ! Laat je weten hoe het is gegaan? Ik wil ze ook ooit nog laten zetten

Suliko

Berichten: 4352
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 14:35

Ik ben ook nieuwsgierig naar je ervaring BiBiQ! Ik durf het zelf nog niet aan. En mijn bankrekening ook nog niet. :')

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 15:26

Nou omdat het nu in de aanbieding is dacht ik weer eraan om het te doen. Piercsters heeft me overtuigd haha

Suliko

Berichten: 4352
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 15:32

Oh ja, ik herinner mij opeens weer wat mij ook tegenhield, ik wil het het liefst in de herfst doen. In de zomer ben ik erg actief bezig altijd en een verse piercing in combinatie met natuurwater, viezigheid en zweet lijkt mij geen strak plan. In de herfst/winter zit alles veilig achter laagjes kleding en dat vind ik toch een prettiger idee.

_Eviee
Berichten: 165
Geregistreerd: 13-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 15:53

Even een vraagje...

Wat doen jullie met een nieuwe piercing?
Nemen jullie gelijk de zelfde avond bijvoorbeeld een zoutbadje of schoonmaken met unicura?
Of wachten jullie hier bijvoorbeeld een paar dagen mee?

Ik twijfel een beetje omdat de wond nu nog zo vers is zegmaar, dan ben ik bang dat zout de wond meer slecht zal doen dan goed.. :o?

Suliko

Berichten: 4352
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 15:55

Gewoon van afblijven. :D

Ik heb het tijdens de heling wel af en toe gewassen met unicura/zoutbadje omdat hij af en toe vervelend deed (voornamelijk omdat ik constant bleef hangen met kleding/sieraden (wenkbrauwpiercing)).

Maar zolang je er gewoon met je tengels afblijft is het niet zo nodig om het te wassen/badderen.

_Eviee
Berichten: 165
Geregistreerd: 13-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 16:02

Dat dacht ik dus zelf ook ja :D
Ik heb er tot nu toe nog niet aangezeten, alleen onder de douche het water er overheen laten lopen en ik heb nu er nu totaal geen last van zolang ik het niet stoot ofzo.

Bij m'n tragus heb ik het twee keer per dag schoongemaakt met unicura (op aanraden van de piercer) maar daardoor bleef hij zeer doen.

Ik twijfelde even maar dan ga ik gewoon zo door :j