Sinds mei vorig jaar ben ik opeens veel last gaan krijgen van blaasontstekingen. Met als resultaat dat ik nu de 8ste binnen een jaar tijd heb en waarschijnlijk ga beginnen met de 6de of 7de antibioticakuur in diezelfde tijdsperiode (ik ben de tel kwijt). Het is telkens ontzettend vervelend en pijnlijk en daarnaast begin ik mij een beetje zorgen over de hoeveelheid antibiotica die ik slik. Voor mijn gevoel doe ik alles goed, iig alles wat dokters en websites aanraden.
Zijn er Bokkers die hier ook last van hebben of last van hebben gehad? Morgen ga ik sowieso even langs de dokter. Op internet lees ik soms over je laten doorverwijzen naar een uroloog, zijn er bokkers die daar ervaring mee hebben? Zijn er nog dingen die handig zijn om te vragen of zeker weten te bespreken?
Het is zo frustrerend en het hindert me ook in mijn dagelijkse leven. Werkgevers worden iets minder enthousiast van je als je jezelf haast iedere maand wel 1 a 2 dagen ziek meld. Van veel antibiotica wordt mijn maag ontzettend ellendig, mijn maagslijmvlies is vorig jaar geïrriteerd geweest van voorgeschreven pijnstillers. Daarnaast raak ik nu ook telkens bij ieder pijntje in de stress, dat het misschien wel een blaasontsteking kan zijn
Dan kan ik echt niet nog een half uurtje blijven liggen. Meteen plassen en wassen
dat wel) en na een ruime week herstel heb ik daarna ng maar een keer een blaasontsteking gehad in de bijna 15 jaar erna ipv heel veel keer per jaar ervoor.
) maar veel spoelen met water en even met bijv een washandje nadoen als je naar de wc bent geweest. Van die speciale doekjes ben ik dan weer geen fan, omdat die ook de goede bacterien doden.