Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

niet zelf diagnose proberen te stellen, kan onnodige zorgen geven.
.
korbakimmy8 schreef:Klopt cayenne, ik heb vaker topics geopend over gezondheidw problemen.
Alleen de stap om naar de dokter te gaan vind ik lastig. Vroeger 3 x in ziekenhuis gelegen en 3 operaties gehad (gelukkig was dat maar een gebroken arm). Maar het idee dat ik daar heen moet en door de molen zou moeten vind ik nogal een eng idee. Uiteraard wil ik graag weten wat ik heb (dan vooral de hoofdpijn, hart die over of dubbel slaat en me spieren). Ik moet ook naar de ha omdat se eigenaar van het paard waar ik op rijd vind dat ik enorm snel kortademig ben. Maardat ter zijde.
De stap erheen en dan ook de koste vind ik lastig. Ik vins het ook zo schamend om bij de dokter te komen met me vele klachten zo in 1 keer
korbakimmy8 schreef:Ik ga mezelf idd een schop onder me kont verkopen. Eerst even me agenda kijken haha!
Ik was toen heen ivm de pijnen in mijn benen (knieen enkels, heup) maar kon de pijn kan ik niet helemaal uitlegge en de huisarts wist niet zo goed wat ie er mee moest doen. Toen getest op reuma. Maar dat heb ik niet.
ben bang dat ik de huisarts niet goed kan uitleggen wat ik voel. Ik kan het mezelf amper uitleggen.
Iemand mee nemen word lastig. Ouders die vinden dat ik me aanstel "maaike heeft altijd wel ergens last van"
korbakimmy8 schreef:Ik ga mezelf idd een schop onder me kont verkopen. Eerst even me agenda kijken haha!
Ik was toen heen ivm de pijnen in mijn benen (knieen enkels, heup) maar kon de pijn kan ik niet helemaal uitlegge en de huisarts wist niet zo goed wat ie er mee moest doen. Toen getest op reuma. Maar dat heb ik niet.
ben bang dat ik de huisarts niet goed kan uitleggen wat ik voel. Ik kan het mezelf amper uitleggen.
Iemand mee nemen word lastig. Ouders die vinden dat ik me aanstel "maaike heeft altijd wel ergens last van"