Ik heb een vraag voor jullie, 2 maanden geleden heb ik seks gehad, pil (2 weken doorgeslikt) + condoom. Ben hierna 2x ongesteld geweest maar heb sinds deze week vaak buikpijn als ik wakker word, net zo'n pijn als ongesteldheid. Dit baart me redelijk veel zorgen. Is er een kans dat ik toch zwanger ben? Ook heb ik steken net boven mijn baarmoeder (midden van mijn buik) + soms misselijk. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen voordat ik perse een zwangerschapstest moet doen. (Vind dit erg eng)
Ja, die kans is er altijd. Gewoon een test doen dus. Bokt is geen glazen bol.
Suzanne F.
Geplaatst: 04-04-15 06:56
Als je seks had met pil en condoom en je bent daarna gewoon 2x ongesteld geweest dan lijkt de kans mij heeeeeeeeeeeeeeeeel erg klein.
Maar er is een algemeen topic dacht ik.
_KellyAV
Geplaatst: 04-04-15 06:57
Lijkt me niet als je 2x ongesteld bent geworden. Ik zou voor de zekerheid een test doen als ik jou was, dan heb je duidelijkheid. Als de pijn aan blijft houden en de test aangeeft dat je niet zwanger bent zou je even naar de ha kunnen gaan
Linnie050
Geplaatst: 04-04-15 06:58
Haal je straks even 2 testen gewoon voor de zekerheid. Kans is klein maar het kan inderdaad.
mamajolijn
Geplaatst: 04-04-15 07:00
Misschien een blaasontsteking. Ik verwacht ook niet dat je zwanger bent, maar dat kun je maar op 1 manier zeker weten: testen!
Jasmijn159
Geplaatst: 04-04-15 07:01
Nou ik denk niet dat je zwanger bent. Maar je kunt beter even een testje halen dan het hier op bokt vragen.
Verosjaak
Geplaatst: 04-04-15 07:03
Ongesteldheid zegt niets. Door de pil wordt dat zo gereguleerd dat meerdere vrouwen toch ongesteld zijn aan het begin van de zwangerschap en er daardoor soms pas na 6 maanden achter komen dat ze uberhaupt zwanger zijn. Enge gedachte, maar helaas waar.
Als je seks kunt hebben, kan je ook een test doen. ...
Anoli
Geplaatst: 04-04-15 07:07
Beter nu even een "enge" test halen dan straks zitten met een "enge" baby omdat je het niet durfde te halen.
Bokt is geen dokter en ook geen glazenbol en kan dus niks met zekerheid zeggen. Dus hop naar de winkel en een test halen. Ishelemaal geen schande hoor. Desnoods ga je samen met een vriendin als je dat prettiger vindt.
Het is maar wat je grappig vindt... Toen was er een totaal andere oorzaak, maar goed.
wemkelover
Geplaatst: 04-04-15 07:42
wat is er precies zo eng om een test te halen? Ik heb al tientallen gehaald ook na zwangerschap omdat ik mijn eigen lichaam niet vertrouwde. Je weet het pas zeker als je een test haalt, kunnen wij niet zien achter de computer. De test zelf is ook niet eng want je plast er even over en het is klaar.