Help! Ik heb het figuur van een 14-jarige ..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fira

Help! Ik heb het figuur van een 14-jarige ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 00:40

En ik ben toch echt 19 -O-

Lieve bokkers, hopelijk ben ik niet de enige met dit 'probleem.'

Ik ben altijd al dun geweest, maar dacht dat de 'vrouwelijke' vormen later wel aan zouden komen waaien.
Nou mooi niet dus, helaas.
De laatste tijd word ik er steeds onzekerder door. Terwijl mijn huisgenoten het hebben over afvallen omdat ze zich onzeker voelen in bikini,
voel ik mij juist onzeker in bikini omdat ik te dun ben.
Mensen schatten mij vaak wat jonger wegens mijn figuur, wanneer mensen horen dat ik toch écht 19 ben kijken ze verbaasd op. :')

De laatste weken is het bijna een obsessie geworden voor mij, ik sta soms jankend voor de spiegel.
Ben begonnen aan weightgainers (eiwitshakes, naast de normale maaltijden) en ga beginnen met sporten. Voor mij kan het niet snel genoeg gaan.
Ik wil zo wanhopig graag een vrouwelijk figuur krijgen dat het bijna niet gezond meer is, hiernaast blijf ik mezelf vergelijken met alles en iedereen en daar maak ik mezelf ook totaal niet blij mee. Stiekem blijf ik hopen dat dat 'vrouwelijke' aan mijn figuur nog wel komt aanwaaien, maar ik ben natuurlijk al uitgegroeid.

Wie herkent dit? En wie heeft er eventuele tips of geeft mij hoop dat het allemaal nog wel komt?

Liefs, Fira

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 00:44

Kunnen we niet wat met mekaar ruilen? :j
Ik heb voor mijn gevoel teveel rondingen en ook wel wat gewicht...

Tips heb ik verder niet echt, zelf wordt ik vaak ouder geschat.

Maar zonder gekheid. Je bent zo als je bent, klinkt misschien heel cliché en makkelijk, maar het is wel zo. Wees trots op hoe je bent. Iedereen is uniek en nooit hetzelfde. Dus je hoeft je niet tevergelijken met anderen.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 00:45

Het komt echt wel. Ik heb tot mijn 24e altijd 58 kilo gewogen, ben 1.80 meter lang. Was graatmager en aan alle kanten plat. Langzamerhand werd ik dikker en nu ik 30 ben weeg ik rond de 70. Alles is wat ronder nu.

Laat het los. Over een paar jaar wel je er weer wat vanaf.

Kana

Re: Help! Ik heb het figuur van een 14-jarige ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 00:51

Vervelend dat je zo ontevreden bent.

Maar weetje? Niemand is perfect, het gaat erom dat jijzelf blij wordt met wat je ziet in de spiegel. Vrouwen die dat uitstralen zijn het mooist.

Maar ben je graatmager of heb je gewoon weinig borst en bil vlees?
Als je gewoon erg dun bent is het een optie om naar de sportschool te gaan om meer spieren te kweken om zo je lichaam wat meer vorm te geven?

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 01:00

@Eloya Kom maar door hoor! :))
Het vergelijken met anderen moet ik ook echt niet doen, maar tegenwoordig wordt het door de media zo je strot ingeduwd.
En af en toe vergeet je dan dat de meesten dingen nog gephotoshopped zijn ook, haha.

@Utixo Dat geeft weer hoop! Kan niet wachten om er 10 kilo of meer aan te hebben.
(Hopelijk zeg ik dat over een paar jaar nog steeds)

@Kana Ik heb voornamelijk weinig heupen en bil, borsten zijn wel 'oke' (65C, maar voor mijn gevoel mogen ze nog wel wat groter).
Het is voornamelijk dat ik de laatste tijd gefocust ben op wat jongens mooi/aantrekkelijk vinden, en ik pas gewoon niet in dat plaatje.
Ik ga een abonnement afsluiten bij de sportschool! Dus hopelijk kom ik na een tijdje wat aan in spieren. Ben van plan om voornamelijk mijn benen en billen te trainen.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 01:00

Goh wat herkenbaar je verhaal. Ik heb alleen op mijn 19de heft in eigen handen genomen en heb wat vrouwelijke rondingen van voren laten inbrengen :'). Dat heeft mij onwijs geholpen qua zelfverzekerdheid.
Ik heb ook poeders geslikt waar je van zou aankomen.. het doet echt weinig voor je figuur. Ik wilde een mooi zandloper figuurtje en ik wilde een mooie kont en broeken die niet steeds te wijd zaten om mijn benen. Etc etc. Ondertussen ben ik 2 jaar ouder en is mijn dunne figuur weg. Ik vind mezelf nu zelfs net iets te zwaar. Broeken zitten me iets te strak en mijn kont heeft nu wel een 'oke' proportie. Zal nooit een geweldig volle kont krijgen, maar dat vind ik nu niet erg meer.
Ik raad je echt aan om te stoppen met die poeders. Het is bende. Je krijgt vanzelf wat meer kilootjes erbij..

Anoniem

Je mag het gratis bij me af komen halen, ik krijg er rugpijn van. Ik weet zeker dat je heel mooi bent!

Anoniem

Je mag wel wat van mij hebben :j

Neem je zoals je bent , je bent nu eenmaal niet anders wees trots op jezelf je mag er zijn

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 01:02

Fira schreef:
@Kana Ik heb voornamelijk weinig heupen en bil, borsten zijn wel 'oke' (65C, maar voor mijn gevoel mogen ze nog wel wat groter).
Het is voornamelijk dat ik de laatste tijd gefocust ben op wat jongens mooi/aantrekkelijk vinden, en ik pas gewoon niet in dat plaatje.
Ik ga een abonnement afsluiten bij de sportschool! Dus hopelijk kom ik na een tijdje wat aan in spieren. Ben van plan om voornamelijk mijn benen en billen te trainen.

Gelukkig vallen niet alle mannen op dezelfde type vrouw. :D Er zijn zat mannen die juist helemaal wild worden van een slanke dame met een mooie cup C!

Succes in de sportschool. Maar vergeet niet aan je zelfbeeld te werken, veel belangrijke dan je spiegelbeeld.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 01:03

Van mij zou je ook zo wat mogen hebben hoor! Ik ben "gezegend" met een cup E80/F75, brede heupen en kletsdijen. Hier mag er wel een kilo of 10 af ook!

Ik denk dat heel veel mensen ontevreden zijn over hun uiterlijk en de media werkt inderdaad ook niet mee :(:) Ook ik ben niet tevreden met hoe ik eruit zie, waarschijnlijk zou ik juist jaloers op jou zien als ik je zag lopen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 01:08

Kana schreef:
Fira schreef:

Gelukkig vallen niet alle mannen op dezelfde type vrouw. :D Er zijn zat mannen die juist helemaal wild worden van een slanke dame met een mooie cup C!

Succes in de sportschool. Maar vergeet niet aan je zelfbeeld te werken, veel belangrijke dan je spiegelbeeld.

Da's waar :D

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 01:12

Jammer dat je je zo onzeker voelt voor een normaal figuur. Op jouw leeftijd had ik geen heupen (twee uitstekende botten), geen billen en ook nog eens cup b links en cup a rechts. Over aandacht nooit te klagen gehad. Later kwam er eindelijk wat vet op mijn heupen waardoor ik een wat vrouwelijker figuur kreeg. Met kort haar dachten ze dat ik een jongen was, hoe vaak ik wel niet met jongeman ben aangesproken. Zelfs toen ik wat voller op de heupen was.
Heb er nooit echt mee gezeten, alleen soms is het lastig met kleding kopen.
En tja wat jongens aantrekkelijk vinden, jij en je vriendinnen vallen toch ook niet allemaal op hetzelfde type. Er zijn mannen die van slanke vrouwen houden, mannen die van volle rondingen houden. Van kleine borsten, van grote borsten.

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 01:25

@Cinderella ik heb ook zitten kijken naar een borstvergroting, en ik twijfel er nog steeds over.
Het geld heb ik er nu toch niet voor, en mijn vriend zegt dat hij het echt zonde zou vinden. Dubbel ..
Ik denk dat het mijn zelfbeeld wel echt enorm omhoog helpt. Hmm balen van de poeders, ik heb nu voor 1 maand besteld, als ik verschil zie ga ik er mee door en anders laat ik die troep lekker achterwegen haha. :D

@Danique ik ben al onderweg! Gratis tieten, jeej! Bedankt voor je lieve reactie!

@Rebecca kom maar door hoor! :))

@Kana helaas wordt mijn zelfbeeld enorm beïnvloed door mijn spiegelbeeld.
Ik moet echt een keer leren om dat opzij te zetten. Sporten gaat helemaal goedkomen!

@Animal soms vraag ik me echt af waarom moeder natuur het niet een beetje eerlijk verdeeld heeft allemaal haha, iedereen even grote borsten!
Waarschijnlijk ben ik juist weer heel jaloers op jouw rondingen als ik je zie lopen!

@nuscaniels dat met kleding kopen herken ik ook! Erg lastig en frustrerend af en toe.
Ben blij om van meerdere te horen dat er nog kans is om een vrouwelijker figuur te krijgen!
En bij dat laatste heb je inderdaad een punt, het is voor iedere man verschillend..
Ik ben alleen zo ingesteld dat ik denk dat mannen alleen maar op grote borsten en dikke billen vallen.
Wat dus blijkbaar helemaal niet zo hoeft te zijn.

Bedankt voor al jullie lieve reacties! Doet me goed :)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 01:28

Maar een C is toch helemaal niet klein, ik denk dat je eerst het probleem in je hoofd moet verhelpen.
Als je er zo obsessief mee bezig bent, is de kans klein dat een borstvergroting het probleem helemaal gaat oplossen.

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 03:49

Fira schreef:
borsten zijn wel 'oke' (65C, maar voor mijn gevoel mogen ze nog wel wat groter).

Jeetje, een 14 jarige heeft toch echt geen cup 65C volgens mij! Wees blij met wat je hebt en geniet er van: DAT vinden jongens pas aantrekkelijk! En dan maakt het niets uit wat voor maat/lengte/breedte whatever je hebt.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 06:08

Vervelend dat je je zo voelt over jezelf meid.

Qua eten zou je kunnen letten op de inname van voldoende eiwitten (kip, kwark) en de volle varianten van producten nemen. Als jij in de sportschool begeleid gaat worden met een goed schema krachttraining dan ga je zeker resultaten merken.

En, misschien wel het meest belangrijk, werk aan je zelfbeeld en stel een duidelijk doel voor ogen.

Je bent hartstikke goed zoals je bent!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 06:55

Pff ik zou gelukkig zijn met 65C!
Ik was tot mijn 25e ongeveer ook graatmager. Had altijd rokjes maat 34. Daarna ben ik langzaam aangekomen. Nu ben ik 34 en heb ik maat 38 en ben ik tevreden. Het komt vanzelf wel, maak je niet druk!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:23

Tja.. Tevreden zijn met jezelf heeft weinig te maken met hoe je eruit ziet dat is wel weer duidelijk.
Je roept graatmager en geen borsten en hebt vervolgens 65C ... Dan klopt je lichaamsbeeld toch niet helemaal. Zelfvertrouwen is wat echt sexy is... Daarmee krijg je aandacht.

Dus wees eens aardiger voor jezelf. Je bent zoals je bent... tel je zegeningen en wees dankbaar.

En die dames die kilo's aanbieden, het klinkt altijd aardig maar naar jaren dat soort opmerkingen krijgen en zelf niks kunnen aankomen is dat toch best kwetsend.
En dat het vanzelf wel komt... Ja misschien wel en misschien niet... Ik ben nu 34 en nog steeds erg slank en weinig rondingen, dat hoort kennelijk niet bij mij. Maar zolang mijn lichaam gezond is en goed functioneert, prima ik ben er blij mee.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:35

Ik wilde tot mn 20ste ofzo ook altijd een borstvergroting. Nu niet meer. Mijne zijn pas rond mn 21ste in vorm gekomen.

Geloof me....vrouwelijke vormen komen echt vanzelf. Zeker tussen jd 25ste en 30ste. Dan heb jij nu een 'voorsprong' in slank zijn als je rond de 30 bent.

Tis nu niet leuk natuurlijk, maar het ene lichaam is later 'rijp' dan het andere.

Met sport kan je je contouren wat verbeteren, maar je zal vooral je gedachtes in je hoofd moeten ombuigen. Mooi ben je als jd straalt en lekker in je vel zit. Niet met 5kg extra of 5kg minder

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:47

Slank met een C cup is volgens mij juist de norm ;) en je hebt een vriend dus waarom wil je voor andere jongens aantrekkelijk zijn? Ik denk dat je vriend je erg mooi vind :) Maar los van dat, een tipje om aan te komen is, als je dit nog niet doet, aan de anticonceptiepil. Ik ben er 5 kg van aangekomen en van een A cup naar een B gegaan :D
En aangezien je genoeg 'borstvlees' hebt, dat een push up bh nut heeft, zou ik hier gebruik van gaan maken ;)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:50

Ik had op mijn 25e het figuur van een 16 jarige (niet mijn woorden :D ), maar dat werd in de jaren daarna méér dan rechtgezet. Zou nu willen dat ik dát figuur weer had ;)

Als je wilt aankomen kun je inderdaad letten op je vetten en eiwitten, lekker veel noten eten! En een blokje kaas extra :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:49

Ik zou een moord doen voor minder vet en een cup c...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:00

Serieus? Vergroten terwijl je C hebt??? Waarom in hemelsnaam? Zit alleen maar in de weg.
Als je billen wilt: ga krachttraining doen (of crossfit?) Dan krijg je mooie, ronde gespierde billen. En je wordt nog sterk ook ;)

Natasja_ygor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:01

Ik heb dit ook, ben 19 jaar en 162 hoog en weeg 48 kilo.

ik denk maar zo, als ik 40 ben is dit in mn voordeel, dan schatten ze me vast 30 :=

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:05

Sunneva schreef:
Slank met een C cup is volgens mij juist de norm ;) en je hebt een vriend dus waarom wil je voor andere jongens aantrekkelijk zijn?

Je wilt toch ook gewoon tevreden met jezelf zijn? En los van dat, het is toch fijn als andere mannen je ook aantrekkelijk vinden? Doet niets af aan je vriend volgens mij