Lieve bokkers, hopelijk ben ik niet de enige met dit 'probleem.'
Ik ben altijd al dun geweest, maar dacht dat de 'vrouwelijke' vormen later wel aan zouden komen waaien.
Nou mooi niet dus, helaas.
De laatste tijd word ik er steeds onzekerder door. Terwijl mijn huisgenoten het hebben over afvallen omdat ze zich onzeker voelen in bikini,
voel ik mij juist onzeker in bikini omdat ik te dun ben.
Mensen schatten mij vaak wat jonger wegens mijn figuur, wanneer mensen horen dat ik toch écht 19 ben kijken ze verbaasd op.

De laatste weken is het bijna een obsessie geworden voor mij, ik sta soms jankend voor de spiegel.
Ben begonnen aan weightgainers (eiwitshakes, naast de normale maaltijden) en ga beginnen met sporten. Voor mij kan het niet snel genoeg gaan.
Ik wil zo wanhopig graag een vrouwelijk figuur krijgen dat het bijna niet gezond meer is, hiernaast blijf ik mezelf vergelijken met alles en iedereen en daar maak ik mezelf ook totaal niet blij mee. Stiekem blijf ik hopen dat dat 'vrouwelijke' aan mijn figuur nog wel komt aanwaaien, maar ik ben natuurlijk al uitgegroeid.
Wie herkent dit? En wie heeft er eventuele tips of geeft mij hoop dat het allemaal nog wel komt?
Liefs, Fira