Moeilijke gezichtshuid, help!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Moeilijke gezichtshuid, help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 20:39

Ik heb veel last van acne gehad. Nog steeds heb ik hier en daar een puistje. Maar hierdoor is mijn huid dus droog geworden en nogal vlekkerig. Ik heb bio oil gebrobeerd voor enkele maanden maar hier lijk ik niet op te reageren. Ik zoek dus verschillende methodes die kunnen helpen.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:44

_Juudith

Re: Moeilijke gezichtshuid, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:46

Misschien jojoba olie proberen? Ben er zelf net mee begonnen dus kan nog niet een oordel geven, maar heb er goeie verhalen over gehoord

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:52

Volgt. same here, al jaren vanalles geprobeerd en de vlekken gaan maar niet weg.
Gebruik nu weer uiteindelijk die hydrogel, die je ook kunt kopen bij de HA... begint nu zichtbaar te veranderen. wel een zere huid in het begin, maar even doorzetten, benieuwd hoe het over een tijdje is. Zie nu wel zichtbaar verschil.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 20:57

Ja heb gewoon donkere en rode kleine vlekjes, dus geen grote littekens... Op mijn wangen groeien sommige er wel mooi uit maar op mijn voorhoofd niet zo, terwijl die veel kleiner zijn en daar bijna een last meer heb van acne...

Beverburcht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:59

Ik heb wel eens last van onverklaarbare droge plekjes die zomaar ontstaan. Ik heb toen lanettecrème gekregen van de huisarts. Dit werkt voor mij heel goed, ook voor droge plekjes op mijn gezicht. Nu heb ik ook niet de makkelijkste huid en dan is deze crème heel fijn: Hydrateert heel goed, maar maakt niet vet.