De titel zegt het al: ik ben op zoek naar een sport waarbij je je armen niet gebruikt.
Ik heb het thoracic outlet syndroom, waardoor de bloedvaten en zenuwbanen naar mijn armen worden afgekneld. Ik heb hiervoor fysiotherapie en oefentherapie.
Echter duurt dit proces vrij lang en kan ik momenteel niet veel sporten, iets wat ik wel graag zou willen doen. Ik heb altijd vrij veel gesport (paardrijden, hardlopen, zwemmen, tennissen).
Ik ben nu dan ook op zoek naar een sport waarbij je je armen niet hoeft te gebruiken.
Paardrijden doe ik wel, maar is eigenlijk te zwaar. Fietsen gaat redelijk, maar ik wil graag echt moe worden van sporten. En dan wordt fietsen tijdrovend.
Hardlopen heb ik geprobeerd maar vinden mijn armen ook niet tof, dan moet ik mijn armen te lang zelf dragen.
Mijn armen hebben eigenlijk continu ondersteuning nodig.
Ik heb het er samen met mijn oefentherapeut over gehad maar die kwam ook niet heel veel verder dan fietsen..
Misschien zijn er bokkers met goede ideeën? Het liefst een sport waarmee ik conditie kan opbouwen en waar je goed moe van wordt