Ergens in januari ben ik in de douche flauwgevallen. Pas een aantal uren later (en na het bezoek aan de huisarts) begon het me te dagen dat mijn vinger nogal blauw en pijnlijk was. Wellicht ben ik dus op mijn vinger beland.
Na enkele weken was de zwelling alleen erger en heb ik aan de huisarts gevraagd of die vinger niet gebroken kon zijn. Dat was waarschijnlijk wel het geval, maar spalken lid had nu toch geen zin meer, we waren immers een week of 4 verder. Het enige wat kon helpen m, was de vinger opnieuw breken en dan spalken... Juist ja... Denk het niet

Nu zijn we bijna april en de zwelling is nog steeds hetzelfde. Mijn vinger doet ook gewoon pijn als ik hem echt probeer te plooien en ik kan hem niet strekken, er wringt iets tegen dan.
Hebben jullie tips? Is het zinvol terug naar de huisarts te gaan? Iemand ervaring met het laten breken van een vinger

Even foto's van mijn twee ringvingers, ter vergelijking... Ik denk toch dat ik het mij niet inbeeld, toch?

Ik doe bijna in mijn broek bij het idee alleen al
Heb 't niet gedaan. En nu zijn we 14 maanden verder, ik kan alles weer met die hand behalve plotselinge rukken aan mijn pink verduren. Dus als ik bij voorbeeld een beetje frips paard aan de lijn heb houd ik het touw vast met alle vingers behalve de pink.