Ik mag ook heel graag skeeleren! Ben wel echt een mooi weer skeeleraar (bestaat dat woord ? ) lees: Niet te veel wind, zonnetje en natuurlijk een droge weg..
Grappig, ik woon tijdelijk in Frankrijk voor m'n studie, hier zijn skeelers en skateboards echt gebruikelijke vervoersmiddelen onder de studenten
Voor de longboarders, er is een topic voor longboards!!
Ik heb sinds vandaag een longboard en ik wil er lekker mee gaan cruizen, ik skeeler ook best veel
Naboo
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-15 17:31
ik heb mooie rode skeelers
Anoniem
Geplaatst: 22-02-16 22:47
Oud topic, maar ik heb niet het gevoel dat er een ander topic is specifiek voor skateboards, waveboards etcetera.
Hier in het bezit van een ripstik, en ik wil nu ook graag een skateboard aanschaffen! Handig voor kleine stukken om snel te verplaatsen. Zoals van de trein naar school. En natuurlijk om wat tricks mee te proberen!
Nu even een vraagje.. Ik zoek een niet al te duur board (budget zal max 50 zijn, en het board hoeft nog niet perfect te zijn want met skateboarden ben ik een beginner Ik zag deze voorbij komen : http://www.streetsurfshop.nl/nl/vision- ... leshopping Iemand toevallig ervaring met board of merk?