Sportmaatje gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Sportmaatje gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 08:47

Hey!

Ik weet dat er eerder zo'n topic is geweest maar dat is volgens mij alweer een jaar geleden... Vandaar dat ik een nieuwe aan maak. Er zijn vast nog wel mensen op zoek naar iemand om samen mee te sporten!

Zelf wil ik namelijk eigenlijk wel gaan fitnessen maar vind de stap om alleen te gaan wat groot...

Dus bij deze, zal ik beginnen:

_Tara_ - Emma - Utrecht - Hardlopen, fitnessen, groepslessen, zwemmen, ik sta voor van alles open!

anneliesdj

Re: Sportmaatje gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 11:03

Jajaja ik ga over 2 weken verhuizen en dan wil ik ook weer gaan sporten.

Anneliesdj - Ommen - Als ik er maar conditie van krijg :+

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 13:16

Oh eindelijk een sportmaatje-gezocht topic :D
Ik vind de drempel om alleen te gaan sporten nog iets te groot, lijkt mij veel leuker om samen te sporten! (Geeft je bovendien ook nog een beetje een 'stok achter de deur'.)

Fairytales - Sandra - Almere (doordeweeks) & Amersfoort (weekend) - Spinning of Zumba lijkt mij erg leuk, maar sta ook open voor: hardlopen - fitnessen - groepsles - skeeleren - wielrennen of iets anders!

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 16:45

Ik zoek ook iemand ... Of meerdere
Omgeving Uitgeest ...

Wandelen , zwemmen , voetballen

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 16:46

Ik zoek nog iemand die mee wil krachttrainen bij Avalon in Wageningen! :D

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 16:47

Mensen uit BE - provincie antwerpen of vlaamse Brabant mogen zich altijd bij mij melden.

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 16:48

Ik sport in Broek op Langedijk omgeving Alkmaar. Misschien ook leuk om samen met iemand wat te doen :)

Eeffii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 16:49

Kom uit de Betuwe, wil in Lienden gaan sporten!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:10

Omgeving Eindhoven: crossfit, fitness, yoga, pilates, hardlopen?

Locanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:24

Ja, ik moet ook echt. Meerdere redenen, maakt me niet uit wat. Zal veel dingen nog wel moeten opbouwen :') Haarlem.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:29

Misschien moet ik dit toch maar eens gaan doen :Y)

Suzanne, Utrecht
Mijn voorkeur gaat uit naar groepslessen (zumba bv) laagdrempelig en voor beginners want ik heb echt 0,0 conditie en heb overgewicht wat het niet makkelijker maakt :Y)
Fitness op apparaten trekt me niet zo en zal me snel vervelen ben ik bang.
Zwemmen ben ik evt ook wel voor in zodra ik over de drempel van het badpak en omgiedereenzietdeputteninmndijenenmnzwembandjes heen ben :Y)

Voor de liefhebbers die ook wat ontspanning zoeken ik volg op maandag avond Yin Yoga lessen, dit is een superchille vorm van yoga waarin het echt om ontspanning en tot rust komen draait. Wordt in de binnenstad van Utrecht gegeven op maandagavond dus om 20.15 :) Doe even een pbtje als je interesse hebt dan geef ik de gegevens door!

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 23:13

Oh wat leuk! Ik ben relatief nieuw in Utrecht, dus als iemand het leuk vindt om eens een rondje samen hard te lopen daar dan sta ik daar zeker voor open!

J508- Utrecht - hardlopen, crossfit

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 23:23

Leuk idee! Paardlief staat met een blessure dus alle tijd om aan de conditie te gaan werken.

Omgeving Barneveld - zolang het maar geen sportschool is & geen zwemmen (dat doe ik al).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 23:25

Indd een leuk idee!

Omgeving Haarlem - Fietsen, skaten, zwemmen (geen sportschool)

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 23:35

Goed plan!

Omgeving vroomshoop (ommen, hardenberg, almelo) Hardlopen, skaten, zwemmen, of iets anders :P

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 23:42

Oh wat leuk!
Voor door de weeks af en toe lijkt me gezellig! Ik ga alleen niet heel vaak vanwege drie paarden te rijden :+ :
_bokworst - Lisa - Nieuwleusen - hardlopen

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 23:57

Citaat:
_Tara_ - Emma - Utrecht - Hardlopen, fitnessen, groepslessen, zwemmen, ik sta voor van alles open!
Anneliesdj - Ommen - Als ik er maar conditie van krijg
Fairytales - Sandra - Almere (doordeweeks) & Amersfoort (weekend) - Spinning of Zumba lijkt mij erg leuk, maar sta ook open voor: hardlopen - fitnessen - groepsles - skeeleren - wielrennen of iets anders!
beenjesshar - Uitgeest - wandelen, zwemmen, voetballen
Simoonzel - Ik zoek nog iemand die mee wil krachttrainen bij Avalon in Wageningen! :D
Kirrr - Mensen uit BE - provincie antwerpen of vlaamse Brabant mogen zich altijd bij mij melden.
Babsiej - Ik sport in Broek op Langedijk omgeving Alkmaar. Misschien ook leuk om samen met iemand wat te doen :)
Eeffii - Kom uit de Betuwe, wil in Lienden gaan sporten!
renee16 - Eindhoven - crossfit, fitness, yoga, pilates, hardlopen?
Locanda - Haarlem - Ja, ik moet ook echt. Meerdere redenen, maakt me niet uit wat. Zal veel dingen nog wel moeten opbouwen :')
Suuskipje - Utrecht - voorkeur groepslessen, zwemmen, yin yoga lessen in Utrecht maandagavond 20.15
JorisDy - Omgeving Barneveld - zolang het maar geen sportschool is & geen zwemmen (dat doe ik al).
Beloven - Omgeving Haarlem - Fietsen, skaten, zwemmen (geen sportschool)
tofferuiter - Omgeving vroomshoop (ommen, hardenberg, almelo) Hardlopen, skaten, zwemmen, of iets anders :P
_Jody_ - Nijverdal - Hardlopen, zwemmen, skaten, Mountainbiken (lijkt mij erg gaaf, maar nog nooit gedaan) of evt iets anders

Als jullie het niet erg vinden heb ik ff alles samengevoegd, is iets overzichtelijker ;)

Tsjerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 13:27

Bo, vught, hardlopen, bodyballance, mountainbiken, fitness

Ik zoek iemand omgeving vught/den bosch (ik sport daar in de sportschool)

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 17:59

_Jody_ schreef:
Citaat:
Anneliesdj - Ommen - Als ik er maar conditie van krijg
beenjesshar - Uitgeest - wandelen, zwemmen, voetballen
Simoonzel - Ik zoek nog iemand die mee wil krachttrainen bij Avalon in Wageningen! :D
Kirrr - Mensen uit BE - provincie antwerpen of vlaamse Brabant mogen zich altijd bij mij melden.
Babsiej - Ik sport in Broek op Langedijk omgeving Alkmaar. Misschien ook leuk om samen met iemand wat te doen :)
Eeffii - Kom uit de Betuwe, wil in Lienden gaan sporten!
renee16 - Eindhoven - crossfit, fitness, yoga, pilates, hardlopen?
Locanda - Haarlem - Ja, ik moet ook echt. Meerdere redenen, maakt me niet uit wat. Zal veel dingen nog wel moeten opbouwen :')
Suuskipje - Utrecht - voorkeur groepslessen, zwemmen, yin yoga lessen in Utrecht maandagavond 20.15
JorisDy - Omgeving Barneveld - zolang het maar geen sportschool is & geen zwemmen (dat doe ik al).
Beloven - Omgeving Haarlem - Fietsen, skaten, zwemmen (geen sportschool)
tofferuiter - Omgeving vroomshoop (ommen, hardenberg, almelo) Hardlopen, skaten, zwemmen, of iets anders :P
_Jody_ - Nijverdal - Hardlopen, zwemmen, skaten, Mountainbiken (lijkt mij erg gaaf, maar nog nooit gedaan) of evt iets anders
dancer_ - omg. Gouda/Rotterdam - Hardlopen (ben aan het trainen voor de halve marathon maar vind het geen probleem om korte rondjes te lopen/iemand wat te leren).

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 23:21

Misschien is het handiger de plaatsnaam vooraan te zetten, dat is wat overzichtelijker.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 23:22

Of per provincie?

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 23:54

Citaat:
Utrecht - _Tara_ - Emma - Hardlopen, fitnessen, groepslessen, zwemmen, ik sta voor van alles open!
Ommen - Anneliesdj - Als ik er maar conditie van krijg
Almere/Amersfoort - Fairytales - Sandra - Almere (doordeweeks) & Amersfoort (weekend) - Spinning of Zumba lijkt mij erg leuk, maar sta ook open voor: hardlopen - fitnessen - groepsles - skeeleren - wielrennen of iets anders!
Uitgeest - beenjesshar - wandelen, zwemmen, voetballen
Wageningen (Avalon) - Simoonzel - Ik zoek nog iemand die mee wil krachttrainen bij Avalon in Wageningen! :D
Antwerpen BE - Kirrr - Mensen uit BE - provincie antwerpen of vlaamse Brabant mogen zich altijd bij mij melden.
Omgeving Alkmaar - Babsiej - Ik sport in Broek op Langedijk omgeving Alkmaar. Misschien ook leuk om samen met iemand wat te doen :)
Lienden - Eeffii - Kom uit de Betuwe, wil in Lienden gaan sporten!
Eindhoven - renee16 - crossfit, fitness, yoga, pilates, hardlopen?
Haarlem - Locanda - Ja, ik moet ook echt. Meerdere redenen, maakt me niet uit wat. Zal veel dingen nog wel moeten opbouwen :')
Utrecht - Suuskipje - voorkeur groepslessen, zwemmen, yin yoga lessen in Utrecht maandagavond 20.15
Utrecht - J508- hardlopen, crossfit
Omgeving Barneveld - JorisDy - zolang het maar geen sportschool is & geen zwemmen (dat doe ik al).
Omgeving Haarlem - Beloven - Fietsen, skaten, zwemmen (geen sportschool)
Omgeving Vroomshoop - tofferuiter - Hardlopen, skaten, zwemmen, of iets anders :P
Nieuwleusen - _bokworst - Lisa - hardlopen
Nijverdal - _Jody_ - Hardlopen, zwemmen, skaten, Mountainbiken (lijkt mij erg gaaf, maar nog nooit gedaan) of evt iets anders

Zo staat het per plaats, heb nu even geen tijd om t op provincie te zetten, Misschien dat iemand dat nog kan doen?

Kim_Evendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 23:59

Simoonzel schreef:
Ik zoek nog iemand die mee wil krachttrainen bij Avalon in Wageningen! :D

Duurt nog even...maar vanaf september zit ik weer in Wageningen en lijkt het me leuk om te proberen.

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 11:54

Ik heb hem even snel per provincie gemaakt. Hopelijk klopt alles. :')

Citaat:
Drenthe:
*

Flevoland:
* Almere (doordeweeks) - Fairytales - Sandra - Spinning of Zumba lijkt mij erg leuk, maar sta ook open voor: hardlopen - fitnessen - groepsles - skeeleren - wielrennen of iets anders!

Friesland:
*

Gelderland:
* Wageningen (Avalon) - Simoonzel - Ik zoek nog iemand die mee wil krachttrainen bij Avalon in Wageningen!
* Lienden - Eeffii - Kom uit de Betuwe, wil in Lienden gaan sporten!
* Omgeving Barneveld - JorisDy - zolang het maar geen sportschool is & geen zwemmen (dat doe ik al)

Groningen:
*

Limburg (NL):
*

Noord-Brabant:
* Eindhoven - renee16 - crossfit, fitness, yoga, pilates, hardlopen?

Noord-Holland:
* Uitgeest - beenjesshar - wandelen, zwemmen, voetballen
* Omgeving Alkmaar - Babsiej - Ik sport in Broek op Langedijk omgeving Alkmaar. Misschien ook leuk om samen met iemand wat te doen
* Haarlem - Locanda - Ja, ik moet ook echt. Meerdere redenen, maakt me niet uit wat. Zal veel dingen nog wel moeten opbouwen
* Omgeving Haarlem - Beloven - Fietsen, skaten, zwemmen (geen sportschool)

Overijssel:
* Ommen - Anneliesdj - Als ik er maar conditie van krijg
* Omgeving Vroomshoop - tofferuiter - Hardlopen, skaten, zwemmen, of iets anders
* Nieuwleusen - _bokworst - Lisa - hardlopen
* Nijverdal - _Jody_ - Hardlopen, zwemmen, skaten, Mountainbiken (lijkt mij erg gaaf, maar nog nooit gedaan) of evt iets anders

Utrecht:
* Utrecht - _Tara_ - Emma - Hardlopen, fitnessen, groepslessen, zwemmen, ik sta voor van alles open!
* Amersfoort (weekend) - Fairytales - Spinning of Zumba lijkt mij erg leuk, maar sta ook open voor: hardlopen - fitnessen - groepsles - skeeleren - wielrennen of iets anders!
* Utrecht - Suuskipje - voorkeur groepslessen, zwemmen, yin yoga lessen in Utrecht maandagavond 20.15
* Utrecht - J508- hardlopen, crossfit

Zeeland:
*

Zuid-Holland:
*

België:
* Antwerpen BE - Kirrr - Mensen uit BE - provincie antwerpen of vlaamse Brabant mogen zich altijd bij mij melden.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 14:12

Citaat:
Drenthe:
*

Flevoland:
* Almere (doordeweeks) - Fairytales - Sandra - Spinning of Zumba lijkt mij erg leuk, maar sta ook open voor: hardlopen - fitnessen - groepsles - skeeleren - wielrennen of iets anders!

Friesland:
*

Gelderland:
* Wageningen (Avalon) - Simoonzel - Ik zoek nog iemand die mee wil krachttrainen bij Avalon in Wageningen!
* Lienden - Eeffii - Kom uit de Betuwe, wil in Lienden gaan sporten!
* Omgeving Barneveld - JorisDy - zolang het maar geen sportschool is & geen zwemmen (dat doe ik al)

Groningen:
*

Limburg (NL):
*

Noord-Brabant:
* Eindhoven - renee16 - crossfit, fitness, yoga, pilates, hardlopen?

Noord-Holland:
* Uitgeest - beenjesshar - wandelen, zwemmen, voetballen
* Omgeving Alkmaar - Babsiej - Ik sport in Broek op Langedijk omgeving Alkmaar. Misschien ook leuk om samen met iemand wat te doen
* Haarlem - Locanda - Ja, ik moet ook echt. Meerdere redenen, maakt me niet uit wat. Zal veel dingen nog wel moeten opbouwen
* Omgeving Haarlem - Beloven - Fietsen, skaten, zwemmen (geen sportschool)

Overijssel:
* Ommen - Anneliesdj - Als ik er maar conditie van krijg
* Omgeving Vroomshoop - tofferuiter - Hardlopen, skaten, zwemmen, of iets anders
* Nieuwleusen - _bokworst - Lisa - hardlopen
* Nijverdal - _Jody_ - Hardlopen, zwemmen, skaten, Mountainbiken (lijkt mij erg gaaf, maar nog nooit gedaan) of evt iets anders

Utrecht:
* Utrecht - _Tara_ - Emma - Hardlopen, fitnessen, groepslessen, zwemmen, ik sta voor van alles open!
* Amersfoort (weekend) - Fairytales - Spinning of Zumba lijkt mij erg leuk, maar sta ook open voor: hardlopen - fitnessen - groepsles - skeeleren - wielrennen of iets anders!
* Utrecht - Suuskipje - voorkeur groepslessen, zwemmen, yin yoga lessen in Utrecht maandagavond 20.15
* Utrecht - J508- hardlopen, crossfit

Zeeland:
*

Zuid-Holland:
* Omg. Gouda/Rotterdam - dancer_ - Hardlopen (ben aan het trainen voor de halve marathon maar vind het geen probleem om korte rondjes te lopen/iemand wat te leren).

België:
* Antwerpen BE - Kirrr - Mensen uit BE - provincie antwerpen of vlaamse Brabant mogen zich altijd bij mij melden.

Heb mezelf er nog maar even tussen gezet :D