Ik denk dat ik sowieso voor Nike wil gaan, maar ik ben benieuwd welke sportschoenen jullie gebruiken.
Het moet dus een stevige schoen zijn die geschikt is voor hardlopen en fitness!
Kan iemand mij helpen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Apochewinta schreef:Ik ben super goed geadviseerd voor hardloopschoenen bij Runnersworld. Die heeft meerdere zaken in NL dacht ik. Misschien zit iets dergelijks ook bij jou in de buurt. Het is belangrijk dat ze kijken naar hoe je loopt (liefst op een mini loopbaan in de winkel en evt. met camera) ze kunnen zien aan de manier van afwikkelen welk type schoen je nodig hebt.
Succes!!
benangelique schreef:Je richt nu je pijlen volledig op hardloopschoenen, maar realiseer je dat je vd sportschool wellicht andere schoenen nodig hebt, afhankelijk van wat je daar wilt gaan doen

secricible schreef:benangelique schreef:Je richt nu je pijlen volledig op hardloopschoenen, maar realiseer je dat je vd sportschool wellicht andere schoenen nodig hebt, afhankelijk van wat je daar wilt gaan doen
Helemaal mee eens, een hardloopschoen is echt anders dan een fitness-schoen.
Dat gezegd hebbende kun je beter op een hardloopschoen fitnessen dan andersom
benangelique schreef:Je richt nu je pijlen volledig op hardloopschoenen, maar realiseer je dat je vd sportschool wellicht andere schoenen nodig hebt, afhankelijk van wat je daar wilt gaan doen

. Sting schreef:Voor hardlopen zou ik zeker langs de Runnersworld gaan. Ben ook hier in Groningen geweest (langs het Hoornse Diep) en goed geholpen! Ze kijken hoe je loopt dmv filmpjes en kunnen je dan precies de goede schoen aanmeten.
@SindyKaya: Als je met de aangemeten schoenen was teruggegaan hadden ze je vást nieuw advies gegeven en had je je schoenen kunnen omruilen. Daar zijn ze gelukkig heel netjes in.
. Maar blijft netjes dat je je geld terugkrijgt
.
. Silvia schreef:Als je zorgt dat ze schoon zijn dan zou ik niet weten waarom nietsecricible schreef:Helemaal mee eens, een hardloopschoen is echt anders dan een fitness-schoen.
Dat gezegd hebbende kun je beter op een hardloopschoen fitnessen dan andersom
Daarnaast mag je in de sportschool geen sportschoenen gebruiken die je ook buiten gebruikt.
.