16 dagen geleden is in de nacht de HA bij me geweest en heeft in de linker arm een morfinespuit gezet en in mijn rechterarm een diclofenac spuit.
Een uur nadat zij weg was ben ik met de ambulance naar de SEH gebracht. Daar hebben ze bloedafgenomen en diegene die dit deed schrok van de plekken van de eerdere spuiten. De plek van de diclofenac was iets dik en blauw en de plek van de morfine was echt gigantisch. Er zat echt een hele grote ei en het was ook echt goed pijnlijk. Naja het wordt in de spier gezet dus wel logisch dat het pijnlijk was maar hij vond het raar dat het zo dik was. Mijn man zei nog ze hebben het in het donker gezet misschien is dat een excuus (beetje op een lacherige toon zei hij het) maar di man zei dat dat geen excuus mocht zijn. Maar goed verder niet meer over gehad.
Echter, nu 16 dagen later is de verkleuring (is 1.5 week flink blauw geel geweest) wel weg maar er zit nog een verdikking en het voelt ook hard aan. Het is echt pijnlijk, ook het gebied eromheen.
Ik heb b 12 injecties die in de bilspier gaan maar daar h b ik hooguit een dag wat gevoeligheid maar dit heb ik nooit gehad.
Is dit normaal? Heb nog nooit een morfinespuit gehad.
Mijn zoontje komt graag tegen me aan kruipen om te knuffelen en mijn man idemdito maar dan schiet ik haast tegen het plafond omdat het pijn doet. Een jas aantrekken (de arm in de mauw steken) doet ook pijn.
Iemand die mij kan vertellen of dit normaal is? Begin me nu een beetje zorgen te maken dat het na zo'n lange tijd nog echt pijnlijk is en wat dik/hard maarja vindt het ook zowat om hiervoor naar de huisarts te gaan. Vandaar dat ik hoop dat hier bokkers zijn die ereprijs info over hebben/ervaring en me gerust kunnen stellen

als je het niet vertrouwd, gewoon ff een belletje doen. Daar zijn ze voor!