Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rofah schreef:Ik weeg 74kg en ben 1.68
Ik slik van alles en nog wat, vermoed dat duloxetine de veroozaker is. Ik kan die helaas niet afbouwen aangezien ik het slik voor mijn zenuwen (niet psychisch maar lichamelijke zenuwen )
Beweging wisselt nogal, maar probeer iig iedere dag 15 minuten te wandelen. Soms een dagje bij de paarden keutelen en soms een dag alleen maar op bed.
Dat is veel te weinig joh.. Minder eten is absoluut niet de manier om af te vallen. Je lichaam gaat in spaarstand en dan val je idd niet meer af. Daarnaast ga je spieren verbranden ipv vet.

Succes!
Rofah schreef:Ik weeg 74kg en ben 1.68
Rofah schreef:AnneJ mijn dieet bestaat vooral uit fruit, salade en nog meer groenvoer dus ik weet het zeker
Meer eten klinkt tegenstrijdig, toch maar eens flink gaan googelen. Stuit helaas veelal op dieetmethodes en dat staat me niet ecgt aan. (Bijv koolhydraten volledig uitsluiten)
Ik weet dat er in het topic hier op bokt iemand is met fybro en sinds haar dieet veel minder lichamelijke klachten heeft. Wie weet helpt het je dus niet alleen met afvallen, maar maakt 't je spieren ook gemakkelijker 
PortRoyal schreef:Bovendien moet je je vooral goed voelen, trek je niets aan van wat een ander je wijsmaakt.
...