Allereerst bedankt iedereen voor de fijne reactie's ik was best nerveus met het aanmaken van dit topic over de reactie's.
Ik zit al heel erg lang aan een verzorgster te denken, maar ik heb in het verleden daar niet echt leuke ervaringen mee gehad (de moeder van de verzorgster ging de baas over mij spelen toen Martje nog van mijn opa was). Mijn vriend rijd mijn Fjordje vaak bij en helpt ook met heel erg veel dingen rondom de paarden, alleen heeft hij nu een tussenjaar waardoor hij alleen op zaterdag soms kan helpen (hij zit nu helemaal in Driebergen). Ik ga inderdaad wel echt eventjes goed na denken over een betaalde verzorgster...
@Angelaa2 ik ga zeker eventjes google op ontspanningsoefeningen.
@Biancaa Ik had het er gisteren ook even met mijn vriend over en hij had het over een ap, waarin je inderdaad lijstjes kunt maken met dingen die je moet doen. Ik ga daar vandaag zeker even naar kijken. Ik zelf uit mijn gevoelens vaak in het maken van video's op muziek, ben ik blij maak ik een blij filmpje verdriet, emotioneel enz. Maar alsnog bedankt voor de tip, misschien dat opschrijven inderdaad ook helpt.
dat ik na het ezamen pas wil gaan werken heb ik ondertussen aan mijn vader verteld en dat snapte hij en vond hij goed
gelukkig.
@JoyCiej007 Ik ben al naar de huisarts geweest ivm. met de stalking, en ben toen door verwezen naar een maatschappelijke hulp bij mij op school... Alleen de mvr waarmee ik nu dus praat, is een beetje ongeïnteresseerd.. waardoor ik er eigenlijk ook niet graag zit.
@puppy1128 De mensen die ik echt vertrouw weten er van, de rest niet omdat ik er aan de ene kant tijdens mijn verjaardag zo min mogelijk aan wil denken.
@love_mandy Das lief Mandy dat je wilt helpen, maar het gaat voornamelijk om de dingen tijdens school waar ik hulp bij nodig heb ( tussen de middag hooi geven enz)