Blozende knieën?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Badeendje

Blozende knieën?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 20:58

Nee, het is geen spraakverwarring, de afgelopen paar weken heb ik wel een heel raar fenomeen ontdekt: Mijn knieen gaan 'blozen'.
Ik heb altijd al gehad dat ik rood werd als ik me erg aan het concentreren was. Mijn hele gezicht incl. oren werden rood. Ik heb vaak de vraag gekregen of ik ziek was, maar dan was ik diep weggezonken in gedachten. Hierin ben ik echter zeker niet de enige, maar nu heb ik toch iets raars! Mijn knieën worden de laatste tijd plots heel erg warm, de een nog warmer dan de ander. Ze doen geen pijn en worden ook niet dik, enkel heel warm. Het gebeurt wanneer ik me of heel erg aan het concenteren ben of wanneer ik heel enthousiast ben. Afgelopen dinsdagavond had ik bijvoorbeeld een presentatie, daarna kreeg ik een paar complimentjes waar ik uiteraard helemaal enthousiast van werd. Mijn knieen hebben de rest van de avond 'gebloosd' :').
Aangezien het verder geen pijn oid doet ben ik niet van plan ermee naar de huisarts te gaan, maar ben wel benieuwd of iemand anders dit ook heeft? Misschien dat iemand ook weet hoe dit komt?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 15:29

Haha ik denk dat je vrij uniek bent. :')

Badeendje

Re: Blozende knieën?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 15:32

Ik zit ook op internet te zoeken maar heb er maar 1 ander topic over gevonden op een ander forum :'). Er moet toch iemand zijn die dit rare verschijnsel ook heeft :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 15:36

Ik heb héél af en toe dat ik warme, rode knieën heb maar heb er eigenlijk nooit op gelet of ik daarvoor heel enthousiast was over iets.
Denk dat je inderdaad vrij uniek bent. :P

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 15:55

Heb ik ook veel gehad! Ze voelden dan ook heel warm aan!

laauraax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 17:38

Ik weet niet of ik hetzelfde heb. Maar ik heb een periode gehad dat ik na lang staan of zitten heeele warme knieen kreeg die inderdaad ook rood waren. Ze voelden dan echt bijna heet aan! Ik heb hier nu de laatste weken weer af en toe last van, maar ik heb echt geen flauw idee wat het is. Ik heb dus als ik gewoon sta of zit.. Heel appart