Twee weken terug ben ik van Kiki gevallen in de bak thuis.
Voor ik het wist vloog ik er af, was ook echt vliegen, ik ging met zo'n gang dat ik onder de draad door ging. Ik wist toen nog niet waar ik tegen aan lande maar het deed zo veel pijn in me knie dat ik overeind wilde komen maar direct weer ben gaan liggen.
Ik zag kiki rond rennen door de bak met een zadel onder de buik en een paar beugels tegen de benen aan kletterend.
Ik wist echt me god niet hoe ik dit ging oplossen. Wie ging ik bellen me vriend, een vriendin op dat moment zag ik iemand de oprit op lopen. Ze waren aan het mennen en zagen iemand van een paard vliegen en hadden het idee dat ik wat hulp kon gebruiken.
Dus die mw heeft me overeind geholpen kiki voor me afgezadeld en op stal gezet en mij in me keuken afgeleverd
Toppie dat zulke mensen bestaan. Ben eerst onder de douche gesprongen en daarna gaan koelen.
Vriendin op gebeld of die met me samen een kat wilde op halen bij de DA die was net gesteriliseerd.
Poehh knie deed goed pijn...
Ik kreeg hem maar niet gestrekt
Vrijdag naar de Huisarts ja hij was nogal dik als de zwelling weg was maar terug komen op maandag.
Zondag naar de APK geweest met kiki.
En daarna rust genomen. veel op de bank gelegen.
Ma naar de Huisarts knie kon ik nog niet strekken.
Hij vond toch iets verbetering in me knie zitten. nog ff afwachten.
Afgelopen ma weer naar de Huisarts, het viel hem tegen het moest nu wel over zijn.
Dus door gestuurd naar de orthopeed.
Vanmorgen daar geweest en hij kon me knie zo heel en weer knakken van buiten naar binnen, betekende weinig goeds begreep ik al.
Daarna mri gemaakt me binnenste knie band is helemaal door, aan de buitenkant is wat kneuzingen te zien aan het bod het kraakbeen had ook een klap gehad.
Nu een brace gekregen voor 4 weken, daarna 4 weken zonder brace en dan moet ik begin mei terug komen. hij had het over al met al 3 maanden voor alles weer goed is.
Zijn er nog wat ervarings deskundigen hier?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
gelukkig nooit door!!!!