Een paar weken terug bleef mijn sok haken aan mijn teennagel en scheurde hij veelste kort af, deed heel erg veel pijn!
Ik dacht gewoon laten aangroeien en verder niks mee doen. Wel werd het randje waar de nagel normaal zit helemaal hard van het eelt, heb geprobeerd om het zo soepel mogelijk te houden met uierzalf, wat redelijk lukte.
Maar ik loop hard, en heb het gevoel dat dat niet echt mee werkt. eerst groeide er een blaar, heb ik gewoon laten zitten. Maar daar groeit nu weer een blaar om heen. Heb de blaar leeg geprikt omdat die erg klopte en zeer deed.
Nu heb ik vandaag hardgelopen met het gevolg dat ik een bloedende en pijnlijke teen heb. Ook krijg ik het gevoel dat er nog een blaar ONDER mijn teennagel groeit.
Ik heb 19 april een loop (8km) die ik heel erg graag wil uitlopen.
Maar ik vrees er toch heel erg voor
Heeft iemand hier ervaringen mee? Moet ik hiermee naar de dokter of pedicure ? De nagel zelf voelt namelijk niet prettig aan..
Een foto kan ik zo snel niet plaatsen. Mochten mensen die echt willen kan ik die via PB sturen.
Ik hoor het graag als mensen hier ervaringen mee hebben, en wat jullie toen hebben gedaan
Alvast heel erg bedankt!!
. Ik denk dat je idd beter naar de huisarts kan gaan! Ik hoop voor je dat je die 8km loop nog kan lopen!

Staat 'soda'of 'biotex' gewoon op de verpakking ofzo?