Mijn HA heeft mij toen doorgestuurd voor een echo (mammografie doen ze niet bij jonge vrouwen, het borstweefsel is te grillig) en ik kreeg direct een verwijzing voor de klinisch genetische poli in Nijmegen. Dp deze echo was wat te zien. De radioloog was vaag en vond dat ik maar door een MRI moest omdat echo officieel ook geen screeningsmethode is. Je kan je wel voorstellen hoe ik mij op dat moment voelde

Eigenlijk zou ik nu elk jaar door de MRI moeten, maar ik heb heel kundig aan struisvogelpolitiek gedaan. Kop in het zand en gewoon doorgaan. Nu word ik dit jaar 30 en vind het nu toch wel tijd worden om iets met die verwijzing te gaan doen. Heel dapper belde ik net naar de poli om een afspraak te maken, bleek dat ze eerst de verwijzing moesten hebben voordat ze een afspraak konden maken... Heb mijn HA opgebeld en de assistente zou direct de verwijzing faxen. Bel vanmiddag nog een keer naar de poli en hopelijk heb ik dan wel mijn afspraak.
Het balletje is nu in ieder geval aan het rollen gebracht en ik vind het doodeng. Wat als ik ook die genmutatie blijk te hebben?
Meer mensen hier die in dit traject hebben gezeten?