Het is weer zo ver, ik werd vanmorgen wakker en dacht: nu is het klaar. Al dat ongezonde eten en luieren. Straks lig ik weer op het strand en heb ik weer spijt dat ik het niet heb gedaan.
Het is tijd voor een gezonde levenswijze.
Vorig jaar liep hier ook een actief topic over, waar iedereen elkaar goed motiveerde en tips werden uitgewisseld voor onder andere gezonde maaltijden en '30 day challenges'. 'Helaas' is dit topic een huiskamertopic geworden en zijn deze dames een hechte groep geworden. Dit is voor mij een reden om mij daar niet aan te melden, ik open dit topic namelijk puur voor de motivatie en het uitwisselen van tips. Ook wil ik zelf meer water/groene thee drinken en ik denk met mij, nog vele andere bokkers!
Het gaat dus voornamelijk om gezond eten, elkaar ondersteunen en thuis-fitness. Er zijn genoeg challenges die we samen kunnen doen!
Handige apps voor op je smartphone.
MyFitnessPal. Hier vul je je maaltijden en 'work outs' in. Zo zie je hoe veel vet, eiwitten, etc. consumeerd en hoe veel calorieën je verbrand hebt!
30DAYS. Op deze app kun je 30-day-challenges doen naar aanleiding van wat jij kan! Er staan verschillende work-outs op met uitleg zoals sit ups, burpees...
Water Drinking Reminder. Op deze app kan je bijhouden hoe veel water je drinkt en hoe veel je nog moet drinken. Ook geeft hij reminders af zodat je niet vergeet wat te drinken.
Ook staan er vele 30 days challenges op deze website
Dus....
Wie doet er mee!