Koolhydraatarme lunch/snack om mee te nemen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Foundtheone

Koolhydraatarme lunch/snack om mee te nemen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-15 15:33

Beste bokkers,

Waarschijnlijk hebben veel van jullie al de term 'koolhydraatarm' horen vallen in jullie omgeving. Ook ik ben er ontzettend mee bezig, let op mijn eten en eet vooral met regelmaat. De centimeters vliegen eraf en ik voel me ontzettend lekker.

Nou heb ik momenteel een tussenjaar dus als ik in de ochtend opsta om te sporten ontbijt ik, ga ik naar de sportschool en eet ik thuis weer wat. Bijvoorbeeld yoghurt of een salade. Maar nu is het punt waar ik tegen aanloop, volgend jaar start ik weer met een opleiding... Dit betekent lange dagen en geen ruimte voor allemaal bakken yoghurt, salades en noem maar op in mijn boekentas! Ik kan in de ochtend natuurlijk wel eieren koken voor die dag, maar als die de hele dag in mijn broodtrommel liggen als het hoog zomer is..? Of dat er nou beter op wordt.. Brood wil ik eigenlijk niet meer eten.

Op internet heb ik al veel opgezocht over snacks etc, maar die zijn allemaal om thuis te bereiden en niet handig om mee te nemen voor een school/werkdag. Ik bedoel dan echt ook 'lunch', niet een handje noten of een banaan o.i.d. Hebben jullie nog handige tips?! Of misschien kunnen mensen elkaar inspireren over koolhydraatarme recepten. :D
Laatst bijgewerkt door Foundtheone op 04-03-15 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

MacavityL

Re: Koolhydraatarme lunch/snack om mee te nemen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 15:35

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 15:36

Een gekoelde broodtrommel! Kan je alles meenemen wat je wilt ;)

Foundtheone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-15 15:37

Tillie20 schreef:
Een gekoelde broodtrommel! Kan je alles meenemen wat je wilt ;)

Ik wist niet eens dat die bestonden :')

Tillie20

Re: Koolhydraatarme lunch/snack om mee te nemen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 15:41

Frozzypack, chill it to go zijn gekoelde broodtrommels, verder heeft de Hema er ook eentje ;)

Foundtheone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-15 15:49

Tillie20 schreef:
Frozzypack, chill it to go zijn gekoelde broodtrommels, verder heeft de Hema er ook eentje ;)

Thanks, ik zal er eens naar kijken!

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 21:23

Zoals al aangegeven lopen hier al topics over; daar kun je terecht, hier plaats ik een slotje.