Afvalgroeps app

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

missymb

Afvalgroeps app

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-15 10:53

Vanaf morgen ga ik het roer om gooien, tenminste dat is de bedoeling...ik ben op een punt gekomen dat ik echt mezelf niet meer accepteer wie ik ben en moet een gezonder leven gaan lijden en daarbij flink wat kilos gaan verliezen.
Ik wil dit gaan doen door mijn eetverslaving tegen te gaan, gezonder te gaan eten en regelmatig en daarbij te gaan sporten. Heb mij ingeschreven om te gaan bootcampen, dit word bij mij vlakbij huis gegeven en word in teamverband gedaan, hopelijk dat ik dit vol hou..

Nou denk ik dat het misschien wel motiverend kan werken om met andere in een groepsapp te zitten zodat je elkaar kan helpen, steunen, en motiveren.
Mocht je het leuk vinden stuur mij dan prive een berichtje dan kunnen we nummers uit wisselen en kennis maken :o

Groetjes

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 11:17

Januari 2014 heb ik samen met mijn man ons eetpatroon helemaal omgegooid, mijn man hoefde niet echt af te vallen maar hij vond het wel een goed idee door ons eetpatroon aan te passen en te veranderen. Sinds december 2013 ben ik ook het traject in gegaan voor een GBP, een heel jaar tot afgelopen donderdag heb ik met succes mijn eigen resultaat geboekt door flink zelf al afgevallen te zijn voor mijn operatie.
Januari 2014 begon ik met een gewicht van 150 kg en dat ik afgelopen donderdag geopereerd ben voor een GBP (Gastric Bypass) woog ik 128 kg, nu zit ik op dag 3 na de operatie wel maar ben zelf ook erg trots op mijn eigen resultaat en dat weliswaar zonder sporten, bewegen deed ik wel heel veel zoals wandelen, fietsen enz.. en verder ons eetpatroon erop aan gepast door minder te zijn gaan eten.

Maar geen idee of je zoiets als ik naar op zoek bent :o

purny

Re: Afvalgroeps app

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 11:24

Sinds een week ben ik mij beter gaan indenken over voeding. Ik vind snaaien heerlijk en dan vooral in de avond. Als oplossing heb ik nu de keus een paprika en komkommer. Ik heb een zittend beroep maar loop toch 10 minuten heen en weer naar het werk. Zo hoop ik de kilo's een beetje kwijt te raken

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 12:58

Moderatoropmerking:
Het is niet toegestaan op Whatsappgroep-topics aan te maken op Bokt. Dit omdat telefoonnummers via PB gegeven kunnen worden en je anders ook via HK-topics met elkaar in contact kunt komen, ook is het mogelijk om Boktmeetings te organiseren op BM om op deze manier met elkaar af te spreken.
We raden gebruikers aan om geen persoonlijke informatie zoals telefoonnummers, adressen en dergelijke op internet te plaatsen aangezien iedereen mee kan lezen en deze informatie kan gebruiken. Dit topic wordt dan ook gesloten.