Heel veel niezen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Benice

Heel veel niezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-15 08:51

Hoi daar!

Er zijn wel topics over niezen, maar heb geen topic kunnen vinden dat echt overeenkomt met mijn klachten. Mocht dit er wel zijn hoor ik dat natuurlijk graag! :)

Ik heb sinds donderdagmiddag een kriebel in mijn neus die er maar niet uit wil. Dit heeft tot gevolg dat ik 'niesaanvallen' krijg zoals ik ze zelf noem. Dit houdt in dat eerst mijn ogen extreem gaan tranen en dat ik dan meerdere malen achter elkaar heel hard moet niezen. Maar het kan ook nog dat de kriebel heel erg wordt zoals wanneer je moet niezen, maar ik niet moet niezen. Superirritant. Ik ben wel een beetje verkouden als in een beetje snotteren.

Het is mij niet bekend of ik ergens allergisch voor ben, maar ik heb het overal. Had het in meerdere auto's, boven en beneden in huis, bij iemand anders thuis, op stal.

Omdat ik het liefst zo snel mogelijk van die kriebel in m'n neus af wil hoop ik dat er hier bokkers die ervaring hebben en dé tip voor mij hebben.

Anoniem

Re: Heel veel niezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 22:21

Hooikoorts?

czarina

Re: Heel veel niezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 00:09

Bij mij zijn het allergieen. Mijn neusslijmvlies is dan zo overprikkeld dat een x of 20 niezen achter elkaar echt niet gek is.
Gelukkig bestaan er fijne pilletjes die het onderdrukken/tegen gaan.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 00:14

Probeer eens een neusspray die hydrateert, als je neus erg droog is kan dat irriteren