badpak, bikini of iets ertussenin??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ChristaMoor

badpak, bikini of iets ertussenin??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 09:53

Wij gaan dit jaar weer naar Turkije en ik wil een nieuw badpak, bikini of wat ook er tussenin.
Nu heb ik best een buik! Ik ben niet overdreven dik, maar die buik!! behoorlijk aanwezig en beetje veel lidtekenweefsel van de zwangerschappen overgehouden. Durf dus niet goed voor een bikini te gaan. Tankini vind ik best een aardig alternatief, maar daarvan ben ik bang dat dan het bovenstuk op mijn buik blijft "hangen" zeg maar... :o Een badpak kan prima, maar dit vind ik dus eigenlijk helemaal niet leuk voor op het strand....Nu heb ik zo af en toe wel eens van die monokini's gezien, maar kan ze op internet niet echt te koop vinden. Iemand een idee?

Überhaubt ben ik niet echt modebewust en vraag me af wat er nu op de stranden gedragen wordt :D

Afvallen is een leuke optie, maar daar kan ik op dit moment niet de disipline voor opbrengen, en nogmaals ik ben niet overdreven dik of zo. Sporten idem, hierbij zit dan ook nog eens mijn chronische tijdgebrek. Paardje slokt al mijn vrije tijd wel op ;)

Anoniem

Re: badpak, bikini of iets ertussenin??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 10:05

Ik ga voor de badpak, er zijn tegenwoordig erg mooie (en ook sexy) badpakken te koop dus mijn keuze was na mn zwangerschap snel gemaakt ;)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 10:06

Volgens mij is de badpak wel weer hip, zelfs Victoria Secrets heeft net een hele lijn zwemkleding uitgebracht met een hoop badpakken.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 10:06

Ik heb een jurkje van bikinistof. Ideaal! :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 10:09

Badpak kan best! Vind het alleen altijd zo zonde dat je dan niet lekker bruin wordt overal. :D

Maar als dat niet uitmaakt, badpakken zijn best hip nu!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 10:10

Monokini's zat te koop, dit is een fijne site om te zoeken op wat je maar wilt aan zwemkleding:
http://www.zwemkleding.nl/dames/monokini

Ik vind persoonlijk een bikini of badpak mooier maar dat is een kwestie van smaak.

Vaak bij monokini's zie je net van die lovehandles er uit puilen aan de zijkant en dan zie ik zo iemand nog liever gewoon in een bikini!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 10:14

Ik vind tankini's vind ik ideaal hoor.
Vind het mooier staan dan een badpak.

Een goede zou toch wel over je buik kunnen?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 10:14

Monokini moet je juist een perfect lijf voor hebben :=

Ik zou gewoon eens wat Tankini's passen in een zaak. Dan weet je gelijk hoe het zit. En het blijft heus niet zomaar hangen.. En anders een maatje groter oid proberen.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 10:16

Je woont in Houten, dus Breda is misschien een beetje ver (en ik heb geen idee van je cupmaat), maar voor fijne, goed passende tankini's kun je heel fijn in Breda terecht bij Naron.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 10:18

Afbeelding

Deze valt heel wijd

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 10:22

Als je wel een taille hebt dan is een bikini met een hoog broekje ook superleuk vind ik, en bedekt mooi de onderbuik! :) Zoiets:
Afbeelding

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:06

Deze zomer zien we vooral veel vintage looking bikini's, zoals die hierboven, dus met een iets hoger broekje, ideaal voor een maatje meer/lovehandles en zo wordt je toch nog fijn bruin :j
Verder zijn bikini's met een brazilian (string) broekje heel erg hip, maar ik denk niet dat je daar naar opzoek bent.

Een monokini is niet zo fijn als je je buik wilt bedekken, juist door die gaten aan de zijkant wordt het er daar dan uitgeduwt. Badpakken zijn tegenwoordig in veel leuke kleurtjes en modellen te krijgen. Kijk bijvoorbeeld hier eens voor inspiratie: http://topvintage.nl/nl/kleding/badmode

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 11:19

ok, zoals ik jullie hoor valt een monokini dus af :D :D Bikini met zo'n hoge broek, kan ik zelf nog niet aan wennen, dus zal het toch een badpak moeten worden. Dat mijn buik niet bruin wordt, en rug tot aan schouders is allemaal niet zo'n ramp, als ik terug ben is dat toch bedekt door kleding. 't Gaat me echt om een ding wat wat moderner is dan de badpakken die ik nu heb (meer sportmodellen) en toch lekker beweegt, want het water is er zo heerlijk!!!

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 11:20

NatasjavE schreef:
[ Afbeelding ]

Deze valt heel wijd

Vind ik ook erg leuk.... misschien zoiets met een los bikini hesje erbij voor het zonnen?

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:22

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:24

Tankini idd, daar voel ik me met mijn buik t prettigst in.
Maw, als t dan persee moet, dan in vredesnaam maar zo`n ding aan. :')

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:25

Monokini's trekken imo meestal juist de aandacht naar je buikt ipv dat ze verhullen, zou dat dus niet doen als je juist niet blij bent met je buik.
Ik vind de meeste tankini's trouwens helemaal niet mooi, droog zijn ze vaak best ok, maar als dat nat wordt dan zit dat losse vaak raar. Bovendien denk ik bij een tankini altijd direct "die vind vast dat ze een lelijke buik heeft anders had ze wel een bikini aan" terwijl ik een badpak vaak gewoon sportief vind en ik daar niet die associatie mee hebt. Zou gewoon een badpak of een bikini aan trekken. En gewoon in de winkel kopen trouwens bestellen werkt echt niet met bikini's imo.

tweebelgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:16

Een burkini :)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:19

Een monokini vind ik alleen mooi als je echt een super mooi zandloperfiguur hebt en geen vetjes.

Ik zie overigens liever iemand in een leuke bikini met buikje dan in een zwempak. Kweet niet, vind dat vaak toch echt net nix

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:21

Al hoewel, zie best leuke badpakken bij die link van werkkamp ;-)

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 12:30

goed, zoonlief stelt voor om gewoon drie tablets te gebruiken met touwtjes eraan *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:31

Een high waisted bikinibroekje is de oplossing! Heb ik afgelopen zomer ook gedaan :)