Nu ik afgestudeerd ben heb ik weer af en toe wat tijd over om te gaan sporten. Ik rijd natuurlijk al paard, maar heb er altijd iets naast gedaan en ben op zoek naar iets nieuws.
Ik heb eerder 5 jaar aan karate gedaan, wat ik erg leuk vond maar ik ben gestopt omdat er bij de vereniging een soort 'uitsterfbeleid' werd gevoerd (steeds minder leden en later opgeheven), waardoor er nergens meer progressie in zat. Vlak daarna een jaar aan hapkido gedaan maar dat paste niet helemaal bij mij, en daar ben ik gestopt toen ik het te druk kreeg met afstuderen.
Nu kriebelt het aan de ene kant om weer karate te gaan doen (bij een andere vereniging), maar aan de andere kant weet ik niet of het nog wel bij mij past. Ik heb een periode gehad waarin ik graag voor mezelf wilde bewijzen hoe hard ik wel niet was en daardoor kon ik prima omgaan met de pijn, maar ik heb die drang niet meer zo

Mijn doel is puur om in conditie te komen en een klein beetje gespierder te worden. Ik hoef absoluut niet af te vallen, beter van niet zelfs. Verder zit ik nog te twijfelen of ik wil gaan voor een geplande groepsles of een sport die ik ieder moment kan beoefenen; ik zit namelijk nogal eens met een motivatieprobleem
dus dan is een geplande les handig, maar ik heb onregelmatige diensten waardoor ik nooit een vaste dag/dagdeel vrij ben in de week.Ik heb nog wel wat voorkeuren en dingen die ik liever niet zou willen doen, maar ik wacht liever af waar jullie allemaal mee komen en dan ga ik gewoon eens dingen proberen
!Brandt los!

maar ik denk dat ik het toch maar ga proberen. Heb nooit echt aan zoiets mee gedaan, zo dom ik stap zonder enige moeite een vreemde dojo in maar in een fitnesszaal zou ik me ongemakkelijk voelen

of crossfit