allergisch of toch muggenbulten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lifeofmarit

allergisch of toch muggenbulten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-15 22:55

Hai

De laatste tijd zit ik onder de jeukende bulten als ik bij mijn vriend heb geslapen.
Ook deze week was het raak en had ik zo'n 30 bulten op mijn handen, armen en schouders.
Eerst dacht ik dat het muggenbulten waren.
Maar ik heb nog nooit gezoem gehoord of een mug gezien, daarnaast ben ik de enige die er last van heeft..
Zou het kunnen dat ik in de loop van de tijd ergens allergisch voor ben geworden?
Heb er pas de laatste maanden last van. :P

Ik heb gegoogled maar daar kwam niets zinvols uit :+ Ook ga ik niet snel naar de dokter dus ik probeer het hier eerst eens!

Christiene

Re: allergisch of toch muggenbulten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:56

vlooien beten, bedwantsen?

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-15 23:01

Christiene schreef:

Ik heb geen zwarte puntjes gevonden in het bed dus ik vermoed van niet. Maar ik zal morgen even kijken! Toch raar dat ze dan alleen mij pakken en niet mijn vriend?

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 23:06

Galbulten?

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 23:10

lifeofmarit schreef:
Christiene schreef:

Ik heb geen zwarte puntjes gevonden in het bed dus ik vermoed van niet. Maar ik zal morgen even kijken! Toch raar dat ze dan alleen mij pakken en niet mijn vriend?

iedereen reageert er anders op, maar dan zal het wel niet dat zijn, dacht gewoon mee.

mijn broer had altijd van vlooien van de kat was er gevoelig voor, zijn vriendin niet.

kan ook nog een wasmiddel of wasverzachter zijn waar je niet goed tegen kan? als ik iets aantrek wat gewassen is met andere wasmiddel merk ik dat meteen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 23:16

lifeofmarit schreef:
Christiene schreef:

Ze hoeven niet in bed te verblijven. Vlooien kunnen ook in tapijt en kleden zitten. Of in kieren tussen planken.

Bedwantsen kan ook. Dan zitten de beten vaak in een "rijtje" of groepje op je vel.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 23:34

30 hmmm dan denk ik aan allergische reacties inderdaad wasmiddel of iets dergelijks... donzen dekbed zijn douche gel of body lotion ..

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 23:38

Is er een verandering geweest van wasmiddel?
Douchegel? Kijk eens naar dingen die je voorheen gebruikte en nu misschien verandert hebt.
Heeft je vriend er geen last van?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 23:42

Ik zou ook denken aan een allergische reactie. Een donzen of wollen dekbed, ander wasmiddel of wasverzachter iets in die trant. Iets wat bij je vriend anders is dan thuis.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-15 13:40

Kleine update;
We hebben toch bedwantsen geconstateerd, helaas.. Na grondig onderzoek en de bestrijding erbij te hebben gehad kunnen we dit met 100% zekerheid zeggen.
Duur grapje :=

safina schreef:
lifeofmarit schreef:

Ze hoeven niet in bed te verblijven. Vlooien kunnen ook in tapijt en kleden zitten. Of in kieren tussen planken.

Bedwantsen kan ook. Dan zitten de beten vaak in een "rijtje" of groepje op je vel.

Deze hebben we gevonden ja, onder het bed op de vloer en bij de planken..