Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kokos- of jojoba olie schijnen goed te helpen tegen droogte en zijn goed betaalbaar bij o.a toko's . Arganolie ook, maar die ruikt niet erg lekker.. PreciousViva schreef:Ik had laatst een huidverzorgingsworkshop en alleen dagcreme is niet genoeg om je huid volledig te verzorgen. Het beste is te beginnen je huid te reinigen met een reingingmelk. Daarna met een tonic en dan volgen met een dagcreme. Foundation is dan eigenlijk stap 4, dat werkt als een beschermlaagje tegen invloeden van buitenaf zoals koude. 's Avonds herhaal je dat dan weer maar smeer je een nachtcreme en doe je uiteraard geen foundation op!
Ik heb nu producten van Nutrimetics..niet goedkoop maar ik heb het idee dat mijn huid er op van opknapt!
Niece schreef:Vaseline niet op je gezicht smeren, dan gaat je huid verstoppen.
Ik lees ook mee, af en toe wordt m'n gezicht ineens heel droog terwijl ik geen foundation oid gebruik, best hinderlijk
melanie0906 schreef:Lizzle schreef:Koop een pot kokosolie (gestold, ongeparfumeerd, puur). Dit verwarm je even in een pannetje of de magnetron, en smeer je huid (en haar) hiermee in. Je kan er ook heel fijn in bakken etc.
Dankjewel! Hoor ik veel goeds over indd! Enig idee waar ik kokosolie kan halen?