Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bizzybijtje schreef:Hoe lang gebruik je het al? En heb je wel voldoende informatie gekregen van de arts?
had denk andere verwachtingen :p maar heb wel veel info gekregen
ook over ritalin en concerta en strattero en dex leek mij het meest beste
alleen had niet verwacht dat ik me zo zou voelen Bizzybijtje schreef:Tsja, het is natuurlijk een pepmiddel. Dat doet wat met je. Maar dit is het eerste middel wat je pakt tegen de klachten?
Stagediver schreef:Bizzybijtje schreef:Tsja, het is natuurlijk een pepmiddel. Dat doet wat met je. Maar dit is het eerste middel wat je pakt tegen de klachten?
Jaaa klopt.. Ik heb vroeger wel is op feestjes xtc enzo geprobeert en dit is echt bijna hetzelfde gevoel om het zomaar te zeggen.. Zijn ook nog gewoon aan het kijken wat het beste werkt voor mij. Moet het maandje proberen..
RoodZonnetje schreef:Het kan zijn dat het overgaat, het kan zijn dat het blijft, is niet goed te voorspellen. Merk je wel positieve veranderingen of alleen bijwerkingen?
Azmay schreef:Ik kon er ook niet goed tegen, concerta werkte bij mij wel. Wellbutrin heb ik ook gehad en daar had ik heel erg een zweverig gevoel bij.
. Zowel als bij de dexamfetamine als bij de ritalin als bij de concerta was ik duf en lusteloos. Ook at ik niet meer en viel binnen no time flink af, ondanks dat ik al praktisch geen reserve heb. Stagediver schreef:Azmay schreef:Ik kon er ook niet goed tegen, concerta werkte bij mij wel. Wellbutrin heb ik ook gehad en daar had ik heel erg een zweverig gevoel bij.
Mn psych denkt dat die concerta te lang gaat werken bij mij. En het is ook nog eens duur. Ritalin moet je tevaak innemen op een dag, en word je vaak meer down van zij die. Daarom heb ik ook voor dex gekozen
Stagediver schreef:Ik heb het gevoel dat ik van alles wil doen alleen heb ik nergens zin in haha. Echt zwaar irritant. Ben nu wel wat meer terug getrokken en kan op bank zitten zonder iets te doen. Das ook wel wat. Was altijd wel met wat bezig :/
Stagediver schreef:RoodZonnetje schreef:Het kan zijn dat het overgaat, het kan zijn dat het blijft, is niet goed te voorspellen. Merk je wel positieve veranderingen of alleen bijwerkingen?
Mn vriend zegt wel dat ik stuk relaxter ben.. En minder prikkelbaar. Was savonds altijd bloedshago. Neem altijd teveel info op, lees alles ben net een spons. Ben niet super druk in doen en laten hoor. Alleen mn hoofd. Heb voor savonds ook amtriptyline in een lichte vorm omdat die dex te oppeppend is en je niet kan slapen. Maar wel zodat ik gewoon kan relaxen

Hannanas schreef:Dam wat een troep!
Lekkere bij en uitwerkingen..
Kun je niet beter aan de slag met rust door middel van yoga, begeleide meditatie en zelfonderzoek?
Je kunt jezelf minder laten opzuigen als spons.