Vandaag is de 3e dag dat ik met een grote hoeveelheid slijm in mijn keel rondloop. Gisteren had ik ook koorts, en was ik ook echt ziek, snotneus etc. Na vandaag is dat allemaak wel minder geworden, maar de slijmprop blijft. Sinds gisteren heb ik hoestspray van A volgel geprobeerd, en vanochtend ben ik Bisolfon gaan halen. Keelpijn heb ik niet, wel enorm opgezette klieren. Het enige wat tot nu toe verzacht is water, zuigsnoepjes en keelpastilles maken het alleen maar erger. En het ergste van allemaal, ik heb de afgelopen 2 nachten wakker gelegen van de stress, heel het huis ben ik doorgelopen om na 2 min weer te gaan zitten en weer op te staan... En nu komt vanavond er al weer bijna aan en maak me nu al druk! Hoe kom ik deze nacht door? Wie geef me de gouden tip?
P.s. heb vanochtend ookal gebeld met de dokters assistente en die zei dat het gewoon uitzieken is, maar ik ben zo bang dat ik stik!
waarom zou je stikken? Ik heb wel vaker slijm in mijn keel als ik verkouden ben, maar leef nog steeds komt goed hoor..ontspan!
Mungbean
Geplaatst: 18-02-15 14:52
Je stikt niet zomaar daar heeft je lichaam hoesten voor uitgevonden. Probeer te kalmeren en ga iets hoger slapen met je hoofd. Je zal gewoon moeten uitzieken.
charissiej
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-15 14:52
Nou het is niet een klein beetje slijm. Echt heel mijn keel is dik (denk mijn klieren ) en ik krijg het dus ook vrijwel niet weg geslikt.
Anoniem
Geplaatst: 18-02-15 14:54
A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-07-23 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Mungbean
Geplaatst: 18-02-15 14:55
Dat hebben momenteel heel veel mensen. Echt, je stikt niet.
Als het erg veel is gaat je lichaam kokhalsen en kun je het uitspugen.
Oke Dank je wel allemaal! Ik ben nooit ziek en heb nooit griep, dit is echt totaal nieuw voor mij.. Koorts, overgeven enz maakt me niks uit, maar al dat slijm vind ik echt een rot gevoel geven!
Ongeveer een week. Maar nu nog een week later is mijn stem nog niet wat het was. Als de slijm over gaat in droge kriebel kun je om hoestdrank vragen. Zolang je nog slijm hebt beter niet onderdrukken. Groene of venkel thee met honing hielp wel wat bij mij tegen de keelpijn.
De bisolvon lijkt te zijn gaan werken, vanmiddag vreselijk over gegeven en sinds toen geen slijm meer, althans.. Zo goed als.. Wel natuurlijk nog de algemene kwaaltjes als hoesten, koorts, hoofdpijn enz maar ben al vreselijk blij dat dat erge beklemmende gevoel weg is. Nu duimen dat het niet meer terug komt! P.s ik heb nu Bisolvon hoest siroop, kan ik daar ook de bruistablet (kruidvat huismerk) bij in nemen?